استابلایزر موبایل مدل DJI OM 4 SE

  • ((گارانتی 7روزضمانت اصالت وسلامت کالا))
  • لرزشگیر ۳ محوره
  • مناسب برای گوشی‌های موبایل
  • ساختار تاشو برای اشغال فضای حمل کمتر
  • دارای کنترلرهای متنوع بر روی دسته
  • سازگار با اندروید و iOS
Read moreShow less
نام تجاری:
محصولات مرتبط
توضیحات

پس از مدت‌ها انتظار، شرکت DJI نمونه چهارم گیمبال خود را با نام Osmo Mobile 4 به بازار عرضه کرد. البته با تغییر در سبک برندینگ، محصول جدید به صورت مخفف با نام OM 4 شناخته می ‌شود.

شاخصه اصلی OM 4

شاخصه اصلی این گیمبال تازه وارد، مکانیزم نصب مقناطیسی آن است که امکان نصب آسان گوشی هوشمندتان را به شما می‌دهد. در جعبه گیمبال، یک گیره مقناطیسی گوشی و یک حلقه نگهدارنده مقناطیسی نیز وجود دارد. این قطعات وقتی بر روی گیمبال نصب نیستند می‌توانند نقش یک جک را برای گوشی ایفا کنند.

حلقه نگهدارنده برای چسبیدن به گوشی حالت چسبندگی دارد و تنها یکبار قابل استفاده است.

امکانات OM 4

گیمبال OM 4 از قابلیت تعقیب سوژه Track 3.0 Active ساخت DJI برخوردار است. این قابلیت باعث می‌شود که دیگر لازم نباشد که یکی از دوستانتان برای کنترل گیمبال و تنظیم فریم تصویر پشت دوربین قرار بگیرد. این گیمبال همچنین به همراه کنترلگر حرکتی ارائه می‌شود که توانایی شروع و توقف فیلمبرداری و گرفتن عکس را دارد.

اگر به دنبال فرایند ساده‌تری هستید، قابلیت برنامه‌ریزی حالت ها و حرکت‌های گیمبال پیش از انجام فیلم برداری به شما امکان می‌دهد که تنها با فشار دادن یک دکمه، فیلم هایی با دوربین متحرک (Dynamic shot) خلق کنید.

در هنگام فیلمبرداری، گیمبال OM 4 به طور خودکار روی سوژه ها زوم می کند تا تصاویر ظاهری سینمایی و حرفه‌ای داشته باشند. قابلیت‌های تصویر برداری تایم لپس (time-lapse)، موشن لپس (motion-lapse)، و هایپرلپس (hyper-lapse) نیز در خود گیمبال تعبیه شده اند تا به شما امکان گرفتن تصاویر تند نما (Fast-paced) را بصورت کاملا خودکار بدهد. اگر هم دلتان خواست سرعت تصاویر را پایین بیاورید، می توانید با استفاده از حالت کند نمایی (slow-motion) که با ترکیب تصاویر آهسته با حرکت نرم و ظریف گیمبال، به هدفتان برسید.

حتی اگر نیاز دارید تصاویری پر از جنب و جوش و اکشن را ثبت کنید، حالت Sports در گیمبال OM 4 که از ابتدا با قابلیت Ronin-SC عرضه شد، باعث افزایش سرعت موتورهای حرکتی شده و واکنش سیستم را برای پاسخگویی به حرکات پرسرعت در فعالیت‌های ورزشی افزایش می دهد.

 علاوه بر این، گیمبال OM 4 به شما امکان می دهد باز هم تنها با فشار یک دکمه ، عکس‌های پاناروما بگیرید. گیمبال خودش باقی کار را انجام داده و نتایج جذاب را برای شما به ارمغان می آورد. با قابلیت Spin Shot می‌توانید افکت های گردش دوربین که در بسیاری از فیلم های سینمایی مطرح می بینید را خلق کنید. این افکتها که به شما اجازه ثبت اتفاقات را از دیدگاهی منحصر بفرد می‌دهد. در حالت Story، گیمبال از تصاویری که ثبت کرده اید یک فیلم کوتاه با موشن گرافی از پیش تنظیم شده، آهنگ، افکت های ویدیویی، و ترانزیشن می سازد. این فیلم ها برای به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی عالیند.

همچنین، این گیمبال از اپلیکیشن DJI Mimo  استفاده می کند که به شما امکان بهره بردن از همه این قابلیت های نرم افزاری را بصورت یکپارچه می دهد. علاوه بر این، با این اپلیکیشن می‌توانید گیمبال را تنظیم و دوربین گوشیتان را کاملا کنترل کنید.

گیمبال DJI Osmo Mobile 4 (OM 4) را می توانید از فروشگاه دوربینت به همراه دو عدد پایه نصب مقناطیسی، گیره سه پایه، مچ بند، کابل شارژ USB-C، و کیف حمل با مناسبترین قیمت دریافت کنید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
تمام شد
DJI
(1)
(((رنگ طوسی))) گارانتی =7روزضمانت اصالت وسلامت کالا دارای سه پایه نگهدارنده لرزشگیرموبایل باقابلیت تاشو نگهدارنده همراه برای موبایل Active track 4.0 بالانس بسیاراسان
تمام شد
Rode
گیرنده و فرستنده دارای میکروفن داخلی مناسب برای خبرنگاران و تولید‌کنندگان ویدئو ابعاد کامپکت و جمع‌وجور ورودی ۳.۵ میلی‌متری دارای گیره برای اتصال آسان و سریع کشورسازنده استرالیا

تنظیمات

فهرست