مانیتور و رکوردر Atomos Ninja Inferno 7" 4K HDMI

  • نمایشگر لمسی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰
  • ورودی HDMI با رزولوشن 4K
  • پردازش مانیتور 10-Bit FRC
  • روشنایی 1500cd/m²
  • تأمین انرژی توسط باتری سری L سونی

Read moreShow less
توضیحات

Atomos Ninja Inferno یک مانیتور ۷ اینچی با رزولوشن 1920x1200 است که ضبط ویدئو 4K را با پنل 10-bit FRC ترکیب می‌نماید. بر روی این محصول یک درگاه HDMI تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توانید با رزولوشن UHD 4K خروجی بگیرید.

پنل ۱۰ بیتی و تکنولوژی نمایشگر AtomHDR از گستره روشنایی بیش از ۱۰ استاپ پشتیبانی می‌کند که به شما اجازه می‌‌دهد تا با دقت بیشتر log gamma تصویر را مانیتور کنید. این مانیتور دارای حالت‌های از پیش‌ تعیین‌شده‌ای برای تبدیل فرمت‌های log از دوربین‌های سونی، کانن، پاناسونیک، ARRI، RED و JVC است. این تنظیمات تنها بر روی نوع نمایش تأثیر گذاشته و بر روی اصل ویديو تأثیری نخواهد گذاشت.

علاوه بر مانیتورینگ HDR، این نمایشگر دارای حالت High Bright نیز می‌باشد که برای ضبط به‌صورت سنتی کاربرد دارد. در این حالت که 709 monitoring نام دارد، نمایشگر از حداکثر روشنایی 1500cd/m² خود بهره گرفته تا دید هرچه‌بهتری را برای مشاهده در اختیار کاربر قرار دهد. در این حالت نیازی به استفاده از کاور آفتاب نخواهید داشت اما برای حالت HDR استفاده از این کاور توصیه می‌شود(کاور باید به‌صورت جداگانه تهیه شود).

طراحی و ساخت محصول بسیار باکیفیت بوده و در گوشه‌های آن بخش‌های سیلیکونی برای محافظت از محصول تعبیه شده است. برای تأمین انرژی این نمایشگر می‌توانید از دو باتری سری L سونی استفاده کنید که مدت‌زمان طولانی‌تری برای استفاده از محصول نسبت به نسل‌های قبلی در اختیار شما قرار می‌دهد. این مانیتور همچنین دارای ورودی ۳.۵ میلی‌متری میکروفن نیز می‌باشد و قادر است سطح صدا را روی پنل خود نمایش دهد. همچنین طیف وسیعی از آنالیزهای نوردهی، فریم بندی و دستیار فوکوس نیز بر روی نمایشگر این محصول قابل‌مشاهده می‌باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

تنظیمات

فهرست