لنز سونی FE PZ 16-35mm F4 G

18ماه گارانتی ایده ال دوربین

سازگار بادوربینهای بدون اینه سونی

Read moreShow less
760,000,000 ﷼
نام تجاری:
محصولات مرتبط
توضیحات

.

.

لنز سونی FE PZ 16-35mm F4 G

لنز سونی FE PZ 16-35mm F4 G محصولی از کمپانی سونی است که مناسب استفاده در دو حالت عکاسی و فیلمبرداری می‌باشد. این لنز از ویژگی ها و قابلیت های خاصی، برای ثبت لحظات برخوردار است. به عبارتی لنز سونی FE PZ 16-35mm F4 G به عنوان ششمین لنز پاور زوم ساخت کمپانی سونی است که به صورت ویژه برای دوربین‌ های فول فریم میرورلس ساخته شدن است. همچنین این لنز، نخستین محصول پاور زوم کمپانی سونی است که در دو حالت اتوفوکوس و زوم به واسطه موتور های خطی حرکت می‌کند. لنز سونی FE PZ 16-35mm F4 G  به دلیل برخورداری از اتوفوکوس روان و نرم، می‌توان از انواع گیمبال ها بدون نیاز به تنظیم مجدد استفاده کرد. انتخاب یک لنز با کیفیت با طراحی جمع و جور، عملکرد زوم قدرت و اپتیک منحصر به فرد جهت فیلمبرداری و عکسبرداری، کنی دشوار است. لنز FE PZ 16-35mm F4 G به دلیل ویژگی‌ هایخاص مانند سبک بودن و دیافراگم ثابت f/4 تعادلی برقرار می‌کند که برای نور در دسترس، مناسب است.

.

معرفی لنز FE PZ 16-35mm F4 G

FE PZ 16-35mm F4 G در ساختار. داخلی خود دارای 6 موتور خطی می‌باشد. دو مورد از این موتورها برای به حرکت درآوردن ، موتور مربوط به فوکوس دهی و چهار موتور دیگر نیز جهت ایجاد حالت پاور زوم استفاده می‌شود. علاوه بر این دارای یک حلقه زوم دستی و اهرم کنترل نیز می‌باشد. حالت زوم فیزیکی، حلقه کنترل کننده دیافراگم و نیز حلقه فوکوس دستی بر روی بدنه خارجی آن قرار دارند. حلقه کنترل دیافراگم دارای یک سوئیچ مخصوص است که حالت de-clicked را نیز ایجاد می‌کند. با استفاده از این لنز، می‌توان قابلیت تنظیم فوکوس را به طور قابل توجهی کاهش داد.

.

لنز سونی 35-16

.

ویژگی های شاخص لنز FE PZ 16-35mm F4 G

.

لنز FE PZ 16-35mm F4 G دارای ویژگی های شاخصی است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قطر دهانه فیلتر 72 میلی‌متری

حداکثر قدرت بزرگنمایی 0٫23 برابر

حداقل فاصله فوکوس 24 سانتی‌متری

فاصله کانونی 35-16

دارای 7 تیغه دیافراگم

وزنی معادل 353 گرم

داراب فوکوس خودکار

فاقد لرزشگیر

.

 عملکرد لنز  FE PZ 16-35mm F4 G

در ادامه به بررسی عملکرد این لنز در دو حابت عکاسی و فیلم برداری خواهیم پرداخت

.

بررسی عملکرد لنز FE PZ 16-35mm F4 G در حالت فیلمبرداری

لنز FE PZ 16-35mm F4 G یک لنز زوم با زاویه باز و حداکثر دیافراگم F/4 می‌باشد که فاصله‌ های کانونی  16 تا 35 میلی‌متری را پوشش دهی می‌کند. به همین دلیل قابلیت تولید ویدیو هایی با کیفیت و وضوح بالا را برای کاربر فراهم می‌کند. انحرافات رنگی و دیگر ویژگی های برجسته است لنز، وضوح ویدیوی شما را افزایش می‌دهد. غیر فعال کردن سوئیچ فعالسازی که در قسمت مخالف بدنه لنز قرار دارد، قابلیت حرکت آرام و نرم در هنگام فیلمبرداری را فراهم کرده است.

.

Sony 16-35 lenz

.

بررسی عملکرد لنز FE PZ 16-35mm F4 G در حالت  عکاسی

ویژگی دیافراگم ثابت در تمام طول کانون، این قابلیت را برای کاربر فراهم کرده است که با هر دیافراگمی عکسبرداری و زوم انجام دهد بدون اینکه از نظر عمق نور و تنظیمات نور نگران باشد. به همین دلیل در هنگام ثبت تصاویر با استفاده از این لنز، به جای توجه به جزییات فنی می‌توان بر روی خود تصویر متمرکز شد. در این لنز حسگرهایی تعبیه شده است که کوچکترین حرکات را تشخیص می‌دهند. تثبیت کننده، با رفع لرزش ناشی از حرکات از بلوری شدن تصاویر جلوگیری می‌کند. کابران می‌توانند با استفاده از این لنز سرعت زوم و مود های عکاسی را به صورت مجزا تعیین کنند. به همین دلیل حرکت های سریع در طول مدت زمان فیلمبرداری و عکاسی را می‌توان به راحتی کنترل کرد.

.

لنز سونی مدل 16-35

.

نوع کاربری لنز FE PZ 16-35mm F4 G

 لنز FE PZ 16-35mm F4 G با دوربین‌ های تمام فریم مانت E سونی سازگاری دارد و برای دوربین هایی با فرمت APS-C نیز طول کانونی معادل  24-52.5mm را فراهم می‌سازد. استفاده از این لنز، به دلیل داشتن طول کانون 16 الی 35 میلی‌متر برای کاربردهای مختلفی اعم از دکوراسیون داخلی و خارجی، صحنه های معماری، عکس های پرتره گروهی و مناظر مناسب می‌باشد. لنز FE PZ 16-35mm F4 G به دلیل ویژگی سبکی، کوچکی و نیز مقاومت در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی، انتخابی بسیار مناسب و فوق‌العاده برای ثبت لحظات در پروژه‌ های خاص است.

.

بررسی مزایا و معایب لنز  FE PZ 16-35mm F4 G

این لنز همانند سایر لنز های سونی دارای قیمت نسبتاً بالایی می‌باشد اما از آنجا که دوربین‌ های سونی قیمت پایینی دارند، ترکیب این دو به دلیل ویژگی های منحصر به فرد، منطقی است. این لنز در مقایسه با لنز های دیگر مزیت هایی دارد. به عنوان مثال در لبه های تصاویر شارپ تر است. از جمله معایب این لنز عدم وجود تثبیت کننده تصویر در آن است. همانطور که می‌دانید تثبیت کننده، نقش بسیار مهمی در کیفیت تصویر دارد. از دیگر مزایا و معایب این لنز می توان به موارد زیر اشاره کرد

مزایا

پوشش نانو لایه عدسی: این پوشش به معنای کاهش بازتاب‌های نوری و مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

کیفیت ساخت: لنز FE PZ 16-35mm F4 G دارای کیفیت ساخت بالا است و از مواد ارگونومیک ساخته شده است.

تصویر با کیفیت: این لنز، با وضوح بالا و پرتره‌هایی با عمق موثر خوب، تصاویری با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

سیستم تثبیت تصویر: با داشتن سیستم Optical SteadyShot، این لنز قابلیت تصویربرداری با استحکام بیشتر را در شرایط نوری کم و

با سرعت شات پایین فراهم می‌کند.

فاصله کانونی: با داشتن فاصله کانونی 16-35mm، این لنز قابلیت عکاسی در زوایای پهن و مناسب برای تصویربرداری طبیعت و معماری

را فراهم می‌کند.

.

معایب

قیمت بالا: همانطور که انتظار می‌رود، این لنز به دلیل داشتن ویژگی‌های بالا، قیمتی بالایی دارد و برای برخی کاربران گران قیمت به نظر می‌رسد.

وزن: با وزنی حدود 518 گرم، این لنز در برخی مواقع ممکن است کمی سنگین به نظر برسد.

دیافراگم: دیافراگم F4 این لنز، در برخی شرایط نوری ممکن است محدودیتی برای تصویربرداری ایجاد کند.

.

لنز 35-16

.

مشخصات فنی لنز FE PZ 16-35mm F4 G

بدنه مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار         ابعاد: قطر 78 میلی‌متر، طول 98.5 میلی‌متر

مجهز به روکش ضد انعکاس Zeiss T          عناصر لنز: 12 عنصر در 10 گروه

حداقل فاصله فوکوس: 280 میلی‌متر            مجهز به فوکوس خودکار و دستی

طول کانون: 16-35 میلی‌متر                       مجهز به تثبیت‌کننده تصویر

دیافراگم کروی 7 تیغه‌ای                            حداکثر بزرگ‌نمایی: 19x

اندازه فیلتر: 72 میلی‌متر                            حداکثر دیافراگم: F4

حداقل دیافراگم: F22                               مانت: Sony E

وزن: 518 گرم

.

لنز سونی FE PZ 16-35mm F4 G

.

جمع بندی

به طور کلی این لنز از طراحی زیبا و ویژگی های عملکردی مناسبی برخوردار است. سیستم نوری این لنز می‌تواند تصاویر بسیار با کیفیت و شارپ فوق‌العاده تولید کند. همچنین سیستم فوکوس این لنز دارای سرعت و دقت بالایی می‌باشد. تثبیت کننده تصاویر در لنز FE PZ 16-35mm F4 G از بلور ناخواسته ناشی از لرزش جلوگیری کرده که تضمینی برای وضوح و جزئیات بالا تصاویر ثبت شده است. فروشگاه اینترنتی دوربینت عرضه کننده تجهیزات نورپردازی، صوتی، فیلمبرداری و عکاسی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت می‌باشد. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لنز FE PZ 16-35mm F4 G می‌توانید با کارشناسان فروشگاه دوربینت تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
Sony
1,320,000,000 ﷼
ضمانت ایده ال دوربین حسگر فول‌فریم ۶۱ مگاپیکسلی Exmor R BSI CMOS پردازشگر تصویر BIONZ X سیستم فوکوس خودکار ۵۶۷ نقطه‌ای عکاسی پیاپی تا ۱۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن ۶۱ مگاپیکسل فیلم‌برداری 4K30p با گامای رنگی...

تنظیمات

فهرست