میکروفون رو دوربینی Rode VideoMicro - طرح اصلی

  • مناسب برای خبرنگاران و ویديو بلاگرها
  • قابلت استفاده بر روی دوربین و رکوردرهای پرتابل
  • تأمین انرژی توسط دستگاه متصل
  • عملکرد و راه‌اندازی آسان و بی‌دردسر
Read moreShow less
نام تجاری:
توضیحات

Rode VideoMicro یک میکروفن رو دوربینی است که توسط کمپانی نام‌آشنای «روود» طراحی و تولید شده است. این محصول دارای مانت کفشکی بوده و از همین طریق قابلیت اتصال به دوربین‌های دیجیتال را دارد. اصلی‌ترین ویژگی این محصول و وجه تمایز آن نسبت به رقبای خود، طراحی بسیار کامپکت و جمع‌وجور آن است که موجب کاهش وزن و راحتی حمل و استفاده از آن گشته است. این محصول که یک میکروفن‌های شات گان محسوب می‌شود، دارای کیفیت خوبی در ضبط صداهای دور است. طریقه عملکرد VideoMicro بسیار ساده است و نیاز به هیچ دکمه و راه‌اندازی‌ای نیز ندارد. کافی است آن را از طریق مانت و کابل دستگاه به دوربین دیجیتال متصل نمایید. این محصول انرژی خود را از دوربینی که به آن متصل است تأمین می‌کند بنابراین فاقد باتری بوده که همین امر تأثیر بسزایی در کاهش وزن و اندازه آن داشته است. Rode VideoMicro ابزاری ایدئال برای خبرنگاران، تولیدکننده محتواهای ویدئویی، ویدئو بلاگرها، و کسانی است که نیازی به یک میکروفن باکیفیت و قابل‌اعتماد در تمامی شرایط دارند.

این میکروفن مجهز به لرزش گیر است تا آثار ناشی از لرزش و حرکت دوربین بر کیفیت و شفافیت صدای دریافتی آن تأثیر مخرب نداشته باشد. علاوه بر این، همراه آن یک بادگیر باکیفیت ارائه می‌شود تا برای استفاده از آن در محیط‌های بیرونی مشکلی از بابت لرزش و صدای باد نداشته باشید.

کابل اتصال VideoMicro از نوع TRS با قطر ۳.۵ میلی‌متر است که یک اتصال بی‌دردسر و آسان را در همه شرایط در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین خروجی مونو دوگانه آن بدین معنی است که به انتخاب کانال برای ضبط صدا نیازی نخواهید داشت. این محصول با  طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی Rode سازگار است با استفاده از این لوازم که باید به‌طور جداگانه تهیه شوند می‌توانید آن را به موبایل‌های هوشمند خود نیز متصل نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

تنظیمات

فهرست