میکروفون شات گان بویا مدل BY-BM3030

  • مناسب برای دوربین‌های DSLR و دوربین‌های فیلم‌برداری
  • الگوی قطبی سوپرکاردیوید
  • همراه با مانت ضد ضربه
  • وزن سبک و استفاده آسان

Read moreShow less
نام تجاری:
توضیحات

بویا BY-BM3030 یک میکروفن شات‌گان است که برای استفاده در کنار دوربین‌های DSLR و دوربین‌های فیلم‌برداری طراحی و تولید شده است. طراحی این محصول به‌صورت کامپکت بوده و وزن کمی هم دارد. استفاده از این میکروفن به کاربران این قابلیت را می‌دهد تا با کیفیت بسیار بالاتری نسبت به میکروفن داخلی دستگاه خود به صدابرداری بپردازند. به همین دلیل انتخاب بسیار مناسبی برای یوتیوبرها، تولید‌کنندگان محتوای ویدئویی، اینفلوئنسرها و ... می‌باشد. اتصال آن نیز برای گستردگی استفاده و راحتی بیشتر از نوع جک ۳.۵ میلی‌متری می‌باشد.

بویا BY-BM3030 به‌گونه‌ای طراحی شده که به آسانی به دستگاه‌های مختلف متصل شود. برای استفاده از آن در کنار دوربین‌های DSLR، این میکروفن دارای یک مانت کفشکی است. همچنین برای کار با آن نیاز به ۲ باتری قلمی با سایز AA خواهید داشت. الگوی قطبی این میکروفن از نوع سوپرکاردیوید است. بدین ترتیب تمرکز آن در هنگام ضبط صدا بر روی منابعی است که در بخش جلویی میکروفن قرار دارند. درنتیجه صداهایی که از منابع اطراف تولید می‌شوند بر کیفیت خروجی دستگاه تأثیر مخربی نداشته و نویز بک‌گراند نیز به‌خوبی حذف خواهد شد.

بدنه این محصول برای سبکی هرچه بیشتر از پلاستیگ بسیار باکیفیت ساخته شده و یک مانت ضربه‌گیر نیز برای آن تعبیه شده تا نویز ناشی از لرزش دستگاه، موجب افت کیفیت صدای دریافتی نشود. همراه آن نیز یک فوم بادگیر عرضه می‌شود. در جعبه این محصول، یک فوم بادگیر، یک fur بادگیر و همچنین کیسه حمل پارچه‌ای قرار دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

تنظیمات

فهرست