Godox LED500C Bi-Color LED Video Light

  • دمای رنگی متغیر از ۳۳۰۰ تا ۵۶۰۰ درجه کلوین
  • امکان کنترل بی‌سیم با استفاده از کنترلر همراه
  • قابلیت تنظیم قدرت خروجی از ۲۵ تا ۱۰۰ درصد حداکثر توان
  • مجهز به نمایشگر LCD
  • (((((گارانتی ایران گادکس)))))

Read moreShow less
110,000,000 ﷼
نام تجاری:
توضیحات

گودوکس LED500C یک نور LED فیلم‌برداری است که توسط کمپانی نام‌آشنای Godox ساخته شده است. خروجی نور این محصول به لطف طراحی خوب و کیفیت ساخت بالای آن نرم و روان است و به‌خوبی از عهده خواسته‌های شما برمی‌آید. دمای رنگی این محصول قابلیت تنظیم از ۳۳۰۰ تا ۵۶۰۰ درجه کلوین را دارد که در استپ‌های ۳۰۰ کلوینی صورت می‌گیرد. همچنین توان خروجی آن را می‌توانید از ۲۵ تا ۱۰۰ درصد حداکثر توان تنظیم کنید که این دو ویژگی دست کاربر را در رسیدن به بهترین تنظیم موردنیاز باز می‌گذارد. همچنین در صورت قرار دادن دستگاه در حالت فول تنگستن یا فول Daylight می‌توانید تا توان آن را تا ۱۰ درصد نیز پایین بیاورید. برای کنترل دستگاه در بخش پشتی آن یک نمایشگر LCD به جهت مشاهده وضعیت دستگاه و دو دکمه کنترلی تعبیه شده است. از ویژگی‌های مهم این نور LED، امکان کنترل بی‌سیم آن است که به همین منظور یک ریموت کنترل در جعبه این محصول قرار گرفته است.

گودوکس LED500C دارای خروجی نور ۲۹۰۰ لوکسی در فاصله یک متری و دمای رنگی ۴۲۰۰ درجه کلوین است که در این حالت از حداکثر توان ۳۲ واتی خود استفاده می‌کند. این نور LED قابلیت تنظیم زاویه قرارگیری و جهت‌دهی را دارد که کمک بسیار بزرگی در زمان استفاده از آن به شمار می‌رود. این کار از طریق استندی که نور بر روی آن قرار گرفته انجام می‌شود که می‌توانید آن را در دو جهت تنظیم کنید.

برای تأمین انرژی محصول یک آداپتور برق مستقیم همراه آن ارائه می‌شود اما می‌توانید از باتری‌های سری L سونی نیز برای تأمین انرژی آن بهره ببرید. ریموت کنترل نیز برای کار به دو باتری نیم قلمی AAA سه ولتی نیاز خواهد داشت. توجه داشته باشید که هیچ‌کدام از این باتری‌ها همراه این محصول ارائه نمی‌شوند و باید آن‌ها را به‌صورت جداگانه تهیه کنید. از دیگر اقلام همراه محصول می‌توان به یک فیلتر دیفیوژن اشاره نمود که بر روی دستگاه محلی برای نصب آن تعبیه شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

تنظیمات

فهرست