لرزشگیر موبایل Zhiyun-Tech Smooth-4 Smartphone Gimbal-Black

  • طراحی‌شده برای فیلم‌برداری با گوشی موبایل
  • سازگار با موبایل‌هایی با حداکثر عرض ۸۵ میلی‌متر
  • تحمل وزن ۲۱۰ گرمی
  • ۱۲ ساعت شارژ دهی باتری
  • درگاه اتصال USB-C
  • دارای یک چرخ بزرگ برای کنترل زوم/فوکوس 
Read moreShow less
نام تجاری:
توضیحات

با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در صنعت موبایل‌های هوشمند و دوربین‌های قدرتمندی که بر روی آن‌ها قرار دارد، می‌توان از پتانسیل و امکانات این موبایل‌ها در سطوح حرفه‌ای‌تری نیز استفاده کرد. یکی از این موارد کیفیت بالای فیلم‌برداری این موبایل‌ها است که با وجود لرزش گیرهای خوبی که در کنار دوربین‌هایشان قرار می‌گیرد، بازهم توانایی انجام کارهای حرفه‌ای را نخواهند داشت. در اینجاست که اهمیت گیمبال‌های موبایل مشخص شده و می‌توان از امکانات آن‌ها برای خلق آثار قوی‌تری استفاده کرد. Smooth-4 Smartphone Stabilizer از توانمند‌ترین گیمبال‌های مخصوص موبایل است که تا به امروز تولید شده است. این محصول ساخت شرکت Zhiyun-Tech است که یک کمپانی خوش‌نام درزمینهٔ ساخت گیمبال‌های حرفه‌ای فیلم‌برداری است.

گیمبال فوق از دو بخش دسته و لرزش گیر ۳ محوره تشکیل شده است. در بخش پایینی که دسته دستگاه قرار دارد دکمه‌های کنترلی برای چرخش دوربین و برخی امور دیگر تعبیه شده‌اند. از مهم‌ترین ویژگی‌های قرارگرفته در این بخش، یک دکمه چرخ‌مانند بزرگ است که می‌توانید از آن برای کنترل زوم و فوکوس دوربین موبایل استفاده کنید. به‌این‌ترتیب ازآنجاکه دوربین‌های موبایل چنین قابلیت‌هایی را کمتر در اختیار کاربر قرار می‌دهند، قادر خواهید بود تا به‌صورت حرفه‌ای‌تری به فیلم‌برداری بپردازید. بخش بالایی هم شامل موتورهای لرزش گیر و مانت نصب موبایل است که می‌توانید موبایل‌هایی تا پهنای ۸۵ میلی‌متر را بر روی آن نصب کنید. 

اتصال به این دستگاه از طریق موبایل و اپلیکیشن مخصوص ZY Play صورت می‌پذیرد. به این صورت که پس از اتصال موبایل و گیمبال به یکدیگر می‌توانید از طریق این اپلیکیشن تنظیمات و کادربندی خود را انجام دهید. علاوه بر این می‌توانید از حالت‌های پیش‌فرضی که Zhiyun-Tech بر روی این وسیله قرار داده هم استفاده کنید و ویدئوهای خلاقانه و حرفه‌ای‌تری را خلق نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

تنظیمات

فهرست