دوربین فیلمبرداری سونی مدل PXW-X70

  • حسگر ۱ اینچی Exmor R CMOS
  • فیلم‌برداری Full HD
  • اسلات‌های کارت حافظه SD
  • منظره یاب الکترونیکی
  • نمایشگر تاشو
Read moreShow less
نام تجاری:
توضیحات

PXW-X70 XDCAM یک دوربین فیلم‌برداری حرفه‌ای با قابلیت فیلم‌برداری Full HD، ساخت شرکت سونی است. حسگر به‌کاررفته در این دوربین از نوع Exmor R CMOS است و دارای سایز ۱ اینچی می‌باشد. این حسگر که از ابعاد بزرگی برخوردار است نمایی سینمایی به ویدئوهای ضبط‌شده می‌بخشد. ضمن اینکه برای فیلم‌برداری در شرایط کم‌نور مناسب است. در کنار این سنسور از لنز ساخت زایس استفاده شده که بزرگ‌نمایی اپتیکال ۱۲ برابری را برای آن به ارمغان آورده است. لنزهای Zeiss به دلیل کیفیت ساخت بالا و اپتیک پیشرفته در میان علاقه‌مندان به عکاسی و فیلم‌برداری شناخته می‌شوند. لنز بکار رفته همچنین دارای یک رینگ کنترلی برای تنظیم بزرگ‌نمایی و همچنین فوکوس می‌باشد که توسط دکمه‌ای که در کنار آن قرارگرفته بین این حالت‌ها سوییچ می‌کند. علاوه بر فوکوس دستی، می‌توانید به‌صورت کاملاً خودکار هم این عمل را انجام دهید. همچنین دارای سه فیلتر ND قابل تعویض می‌باشد.

برای ضبط با کیفیت صدا ورودی ۳ پین XLR بر روی این دوربین قرار گرفته که می‌توانید میکروفن‌های اکسترنال را از طریق آن به دوربین متصل کنید. همچنین می‌توانید از میکروفن داخلی خود دوربین هم برای ضبط صدا بهره ببرید. در بالای دوربین منظره یاب الکترونیکی دستگاه قرار دارد که از یک پنل OLED با رزولوشن ۱.۴۴ میلیون نقطه‌ای استفاده می‌کند. علاوه بر این می‌توانید از نمایشگر LCD با قطر ۳.۵ اینچی دوربین نیز استفاده کنید.

این محصول از ویژگی Sony’s Slow and Quick Motion است که کاربر را قادر می‌سازد تا ویدئوهای HD را با فریم ریت‌های گوناگون ضبط کند. همچنین از کدک XAVC Long GOP با خروجی 4:2:2 و بیت ریت ۵۰ مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. برای ذخیره‌سازی ویدئو‌های ورودی می‌توانید از ۲ درگاه کارت حافظه SD که بر روی دوربین تعبیه شده استفاده نمایید.

بر روی دوربین فوق خروجی‌های 3G-SDI و HDMI تعبیه شده است. همچنین دارای قابلیت کنترل بی‌سیم با استفاده از وای فای و موبایل است. به‌این‌ترتیب می‌توانید تا تصاویر دریافتی توسط دوربین را توسط موبایل یا تبلت خود به‌صورت زنده مشاهده کنید.

برای ضبط ویدئو توسط دوربین فوق انتخاب‌های گسترده و متنوعی را در اختیار خواهید داشت که با توجه به نوع فعالیت خود می‌توانید آن را تعیین کنید. این انتخاب‌ها شامل XAVC، AVCHD و ضبط به‌صورت DV است. PXW-X70 می‌تواند ویدئوهای XAVC را با فایل فرمت MXF ضبط نماید؛ این کار ویدئوهای Full HD را با راندمان بالایی فشرده‌سازی می‌کند. خروجی 4:2:2 10-bit هم به‌صورت بهینه‌ای با فشرده‌سازی Long-GOP و بیت ریت ۵۰، ۳۵ یا ۲۵ مگابایت بر ثانیه در اختیار خواهد بود.

دوربین فوق همچنین قابلیت به‌روزرسانی را هم دارد. به‌این‌ترتیب می‌توانید تا به‌وسیله آن با کیفیت 4K فیلم‌برداری کنید که این امر به لطف سایز سنسور بزرگ و قابلیت‌های بالای آن امکان‌پذیر است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

تنظیمات

فهرست