دوربین فیلمبرداری سونی مدل HXR-NX5R

  • ۳ حسگر ۲.۸/۱ اینچی CMOS
  • کدک‌های XAVC-S، AVCHD 2.0 و DV
  • فیلم‌برداری با رزولوشن‌های 1080p، 1080i و 720p
  • لنز واید سری G سونی با بزرگ‌نمایی اپتیکال ۲۰ برابری
  • منظره یاب OLED با رزولوشن ۱.۴۴ میلیون نقطه
Read moreShow less
نام تجاری:
توضیحات

HXR-NX5R یک دوربین فیلم‌برداری حرفه‌ای است که امکان استفاده از XAVC-S 50Mb/s گرفته تا AVCHD/DV را می‌دهد. همین امر آن را مناسب برای استفاده در مستندسازی، فیلم‌برداری عروسی، فیلم‌برداری از رویدادها، فیلم‌برداری از طبیت، فیلم‌برداری ورزشی و همچنین فیلم‌برداری خبری ساخته است. درون این دوربین ۳ حسگر از نوع Exmor R CMOS قرار گرفته‌است که هرکدام دارای سایز ۲.۸/۱ اینچی می‌باشند. در کنار این سنسورها از لنز سری G کمپانی سونی استفاده شده که بزرگ‌نمایی اپتیکال ۲۰ برابری و بزرگ‌نمایی کلی ۴۰ برابری را برای دوربین به ارمغان آورده است. لنزهای سری G سونی به دلیل کیفیت ساخت بالا و اپتیک پیشرفته در میان علاقه‌مندان به عکاسی و فیلم‌برداری شناخته می‌شوند. لنز بکار رفته همچنین دارای رینگ‌های کنترلی برای تنظیم بزرگ‌نمایی و همچنین فوکوس می‌باشد. علاوه بر فوکوس دستی، می‌توانید به‌صورت کاملاً خودکار هم این عمل را انجام دهید.

همچنین دارای سه فیلتر ND قابل تعویض می‌باشد که شامل فیلترهای ND 1/4, ND 1/16 و ND 1/64 هستند. استفاده از این فیلترها کاربر را قادر می‌سازد عمق میدان را با استفاده از دیافراگم تغییر دهد. برای ذخیره‌سازی تصاویر دریافتی، دو اسلات کارت حافظه بر روی این دوربین قرار گرفته که یکی از آن‌ها تنها مختص کارت‌های حافظه SDHC/SDXC بوده و دیگری علاوه بر کارت‌های SD، با کارت‌های حافظه Memory Stick PRO Duo نیز سازگار است. در بالای دوربین یک نور LED تعبیه شده است که در مواقع گوناگون می‌تواند کمبود نور صحنه فیلم‌برداری را جبران نماید.

برای ضبط با کیفیت صدا ورودی ۳ پین XLR بر روی این دوربین قرار گرفته که می‌توانید میکروفن‌های اکسترنال را از طریق آن به دوربین متصل کنید. همچنین می‌توانید از میکروفن داخلی خود دوربین هم برای ضبط صدا بهره ببرید. در بالای دوربین منظره یاب الکترونیکی دستگاه قرار دارد که از یک پنل OLED با رزولوشن بالای ۱.۴۴ میلیون نقطه‌ای استفاده می‌کند. علاوه بر این می‌توانید از نمایشگر LCD با قطر ۳.۵ اینچی دوربین نیز استفاده کنید.

این محصول از ویژگی Sony’s Slow and Quick Motion است که کاربر را قادر می‌سازد تا ویدئوهای Full HD را با فریم ریت‌های گوناگون ضبط نماید. بر روی دوربین فوق یک خروجی HDMI تعبیه شده است. علاوه بر این از وای فای نیز پشتیبانی می‌کنید و می‌توانید تا از تصاویر در حال ضبط خروجی بگیرید.

برای ضبط ویدئو توسط دوربین فوق انتخاب‌های گسترده و متنوعی را در اختیار خواهید داشت که با توجه به نوع فعالیت خود می‌توانید آن را تعیین کنید. این انتخاب‌ها شامل کدک‌های مختلف XAVC S است که تا بیت‌ریت ۵۰ مگابایت بر ثانیه را در رزولوشن Full HD پشتیبانی می‌کند. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

تنظیمات

فهرست