دوربین فیلمبرداری سونی مدل Sony HDR-CX405 HD

  • فیلم‌برداری فول اچ‌دی
  • قابلیت عکاسی با رزولوشن ۹.۲ مگاپیکسلی
  • حسگر CMOS مدل Exmor R
  • لنز زایس با بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳۰ برابری
Read moreShow less
نام تجاری:
محصولات مرتبط
توضیحات

Sony HDR-CX405 HD یک دوربین فیلم‌برداری هندی‌کم است که توسط کمپانی ژاپنی سونی طراحی و تولید شده است. این دوربین از یک حسگر تصویر Exmor R CMOS بهره می‌برد و در بخش اپتیک نیز از یک لنز ساخت زایس با بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳۰ برابری برخوردار است. سونی CX405 قادر است تا با رزولوشن Full HD و حداکثر سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه به فیلم‌برداری بپردازد. علاوه بر این به شما این امکان را می‌دهد تا با رزولوشن ۹.۲ مگاپیکسلی به عکاسی بپردازید. این دوربین برای ذخیره‌سازی تصاویر دریافتی از کارت‌های حافظه microSD/SDHC/SDXC و Memory Stick Micro استفاده می‌کند.

حسگر Exmor R این دوربین به‌گونه‌ای طراحی شده که حساسیت بالایی داشته باشد و برای کار در محیط‌های کم‌نور مناسب باشد. در کنار این حسگر از یک لرزش گیر اپتیکال تصویر استفاده شده تا آثار ناشی از لرزش دست و دوربین در تصاویر ثبت‌شده توسط شما مشهود نباشد. این لرزشگیر همچنین به ثبت روان‌تر ویدئوها نیز کمک شایانی کرده که با توجه به اینکه عمده استفاده این دوربین در بخش فیلم‌برداری است مورد مهمی محسوب می‌گردد. برای مشاهده ویدئوهای در حال ضبط و همچنین بررسی تنظیمات و کادربندی، در این محصول از یک نمایشگر ۲.۷ اینچی LCD بهره گرفته‌شده که به‌صورت تاشو در کنار دوربین قرار دارد. حداکثر رزولوشن آن‌هم برابر ۲۳۰ هزار نقطه است که با توجه به کیفیت فیلم‌برداری این دوربین به‌خوبی از عهده وظایف محوله بر خواهد آمد.

سونی CX405 قادر است تا با کدک XAVC S و با بیت‌ریت ۵۰ مگابایت برثانیه به ضبط ویدئو بپردازد. همچنین دارای قابلیتی موسوم به Dual Recording است. نحوه عملکرد این ویژگی به این صورت است که به شما این قابلیت را می‌دهد که به‌صورت هم‌زمان با فرمت AVCHD و web-optimized MP4 به فیلم‌برداری بپردازید. در این صورت از هر فیلم دو نسخه در اختیار خواهید داشت که برای استفاده‌های گوناگون می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. محصول فوق قابلیت آن را دارد که با توجه به موقعیت بهترین تنظیمات را برای کار با دوربین در اختیار شما قرار دهد. بدین ترتیب انتخاب مناسبی برای کسانی است که از تنظیمات پیچیده دوربین‌های فیلم‌برداری سردر نمی‌آورند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
تمام شد
SanDisk
دارای ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت استانداردهای Class 10، UHS-I، U3 و V30 مناسب برای فیلمبرداری 4K حداکثر سرعت خواندن اطلاعات ۱۷۰ مگابایت بر ثانیه حداکثر سرعت نوشتن اطلاعات ۹۰ مگابایت بر ثانیه حداقل سرعت نوشتن اطلاعات ۳۰...
تمام شد
SanDisk
دارای ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت استانداردهای Class 10، UHS-I، U3 و V30 مناسب برای فیلمبرداری 4K حداکثر سرعت خواندن اطلاعات ۱۷۰ مگابایت بر ثانیه حداکثر سرعت نوشتن اطلاعات ۹۰ مگابایت بر ثانیه حداقل سرعت نوشتن اطلاعات ۳۰...

تنظیمات

فهرست