میکروفون یقه ای بی سیم Hollyland Lark M1 Duo Wireless Microphone

یکسال ضمانت همگام سیستم رازی

برای دوربین-تلفن همراه هوشمند-رایانه

Read moreShow less
99,850,000 ﷼
نام تجاری:
محصولات مرتبط
توضیحات

میکروفن یقه ای بی سیم هالی لند Lark M1 Duo با یک گیرنده، دو فرستنده، یکی از بهترین مدل‌های میکروفون یقه‌ای موجود در بازار است. طراحی زیبا کیفیت بالا، عملکرد مطلوب و وزن سبک این میکروفن، استفاده از آن را برای کاربران یوتیوب، بلاگرها و غیره بسیار راحت کرده است. میکروفن Hollyland Lark M1 Duo Wireless Microphone، در مقایسه با سایر میکروفن‌های یقه‌ای هم رده ویژگی‌های خاصی دارد. قابلیت حذف نویز در این میکروفن کوچک استفاده از آن را در موقعیت‌های مختلف امکان پذیر کرده است. میکروفن یقه ای بی سیم هالی لند Hollyland Lark M1 Duo Wireless Microphone یک گزینه عالی برای افراد مبتدی است.

مشخصات میکروفن یقه ای بی سیم هالی لند Hollyland Lark M1 

قابلیت تنظیم صدا ورودی در سه حالت نویز گیر، Mono و Stereo

دارای کیف شارژ برای شارژ همزمان تمامی قطعات 

سیگنال دهی قدرتمند تا شعاع 200 متر مربع 

وزن 11.8 گرم با ضخامت یک سانتی‌متر 

سازگار با سیستم عامل اندروید و iOS

قابل اتصال به دوربین، لپ‌تاپ، موبایل 

نگهداری شارژ به مدت 8 ساعت

دارای دو فرستنده و یک گیرنده 

کیفیت صدای 48kHz/16bit

کیفیت صدا hi-fi

قابلیت حذف نویز 

کاربری آسان 

ویژگی‌ میکروفن یقه ای بیسیم هالی لند مدل M1 

کیس شارژ کوچک

میکروفن یقه ای بی سیم Hollyland Lark M1 Duo Wireless Microphone با داشتن یک باکس شارژ این امکان را فراهم کرده است تا گیرنده‌ها به طور مستقیم شارژ شوند. باکس شارژ از آسیب به گیرنده‌ها جلوگیری می‌کند و در واقع می‌توان گفت نقش محافظتی نیز دارد. در صورتی که کیس شارژ این میکروفن به طور کامل شارژ شود، شارژ کل مجموعه برای 2 بار ممکن خواهد بود.  مدت زمان نگهداری شارژ هر فرستنده در میکروفن هالی لند Lark M1 Duo، 8 ساعت است. شارژ اجزای میکروفن نیز حدود 1.5 ساعت طول می‌کشد. مجهز بودن گیرنده، فرستنده‌ها و کیس شارژ به پورت تایپ‌سی از مزایای ویژه این میکروفن شناخته می‌شود.

قابلیت حذف نویز

قابلیت حذف نویز یکی از ویژگی مشترک موجود در میکروفن‌های بی سیم یقه‌ای هالی لند است. در میکروفن مدل Lark M1 Duo نیز می‌توان تنها با فشردن یک دکمه گزینه حذف نویز را فعال یا غیر فعال کرد. فعال کردن گزینه حذف نویز در محیط‌های شلوغ برای افزایش کیفیت صدای ضبط شده حائز اهمیت است. در واقع تمیز کنسلینگ با حذف فرکانس‌های بالا و پایین به شفافیت و وضوح صدای ضبط شده کمک می‌کند. صدای شلوغی در فضای باز و صدای ترافیک برخی از صداهای حذف شده توسط قابلیت نویز کنسلینگ در میکروفن هالی لند Lark M1 Duo هستند. حذف نویز در هنگام ضبط صدا اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. با این وجود توصیه می‌کنیم برای ضبط دقیق‌تر صدا، این قابلیت را تنها در زمان‌های خاص فعال کنید.

قابل حمل بودن 

فرستنده میکروفن یقه‌ای بی سیم Hollyland Lark M1 Duo Wireless Microphone با وزنی حدود 11.8 گرم و ضخامت کمتر از یک سانتی‌متر استفاده از آن را بسیار راحت کرده است. با ابعاد کوچک این میکروفن می‌توانید آن را به راحتی بر روی یقه لباس نصب کنید.

اتصال خودکار 

 این میکروفن یقه‌ای بی سیم کاربری بسیار راحتی دارد. برای استفاده از میکروفن Lark M1 Duo کافیست دستگاه را روشن کنید تا اتصال به صورت خودکار صورت بگیرد.

اقلام موجود در باکس میکروفن یقه ای بی سیم هالی لند Hollyland Lark M1 Duo Wireless Microphone

مبدل TRS  به TRRS

کابل USB-C

کیف قابل حمل 

دفترچه راهنما 

گیرنده RX

فرستنده TX

کیس شارژ

کابل TRS

گارانتی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
Sony
739,990,000 ﷼
 ضمانت 18 ماه ایده آل دوربین حسگر فول‌فریم ۲۴ مگاپیکسلی Exmor R BSI CMOS پردازشگر تصویر BIONZ X سیستم فوکوس خودکار ۶۹۳ نقطه‌ای عکاسی پیاپی تا ۱۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری 4K30p با گامای رنگی HLG و S-Log3...

تنظیمات

فهرست