استابلایزر ژیون کرین Zhiyun-Tech CRANE 3Sتوقف تولید

  • یکسال ضمانت همگام سیستم
  • تحمل وزن ۶.۴۹ کیلوگرمی
  • همراه با چرخ فوکوس و زوم
  • سیستم قفل محور بروز شده

Read moreShow less
نام تجاری:
محصولات مرتبط
توضیحات

گیمبال ژیون کرین 3S یک لرزشگیر دستی است که دارای طراحی بروز شده‌ای نسبت به نسل‌های قبلی گیمبال‌های این کمپانی است. این شرکت درزمینهٔ تولید محصولات حرفه‌ای فیلم‌برداری در میان علاقه‌مندان و فعالان این حوزه شناخته شده است و تولیدات آن علاوه بر کیفیت بالا، دارای ویژگی‌های قابل‌توجهی نیز می‌باشند. مهم‌ترین ویژگی این محصول را می‌توان دسته اضافی آن دانست که می‌توانید آن را در صورت نیاز از دستگاه جدا کنید. موتور این محصول نسبت به مدل‌های قبلی قوی‌تر بوده و وزن قابل‌تحمل آن برابر با ۶.۴۹ کیلوگرم می‌باشد. همچنین مکانیزم قفل‌کردن محور آن بروز شده و ورودی پاور اضافی‌ای بر روی بدنه خود دارد. علاوه بر این، امکان کنترل بی‌سیم آن از طریق سیستم ریموت کنترل ViaTouch 2.0 نیز وجود دارد.

Crane 3S دارای یک دسته با ارگونومی بالا و طراحی زاویه‌دار است که امکان کنترل و فیلم‌برداری با دو دست را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بدین ترتیب کنترل آن با راحتی و کیفیت بیشتری صورت گرفته و کاربر می‌تواند فریم بهتری ببندد. این دسته به شما اجازه می‌دهد تا به‌صورت یکپارچه به حالت Underslung سوئیچ کرده و بدون محدودیت تا زاویه ۳۳۰ درجه به‌صورت رول، دوربین را بچرخاند. این قابلیت به کاربر امکان می‌‌دهد تا تصاویر خلاقانه‌ای را ثبت نماید.

علاوه بر این، ژیون کرین یون کرین 3S ، دارای قابلیت‌های پیشرفته فراوانی ازجمله کنترل بی‌سیم دوربین (ضبط، توقف ضبط و شاتر) را با استفاده از کابل‌های همراه محصول انجام دهد. سیستم فوکوس و زوم آن بهبود یافته و نسبت به نسل قبلی دارای عملکرد بهتری می‌باشد. این محصول دارای دو آپشن برای نصب و استفاده از دسته نگهدارنده است. در صورت استفاده از دسته اضافه، کنترل‌های بیشتری را در اختیار داشته و می‌توانید از دکمه جوی استیک و دکمه‌های اضافه محصول نیز استفاده کنید. تمامی کنترل‌هایی که ممکن است نیاز داشته باشید را می‌توانید از طریق دکمه‌های روی این دسته انجام دهید. همچنین برای مشاهده و اعمال تنظیمات، یک نمایشگر OLED کوچک نیز بر روی این محصول تعبیه شده است.

کرین 3S برای تأمین انرژی خود دارای باتری داخلی بوده که می‌تواند تا ۱۲ ساعت به شارژ دهی به گیمبال بپردازد. اما اگر نیاز به فیلم‌برداری برای مدت طولانی‌تری بودید نیز می‌توانید تا از طریق پورت DC آن را به باتری پک‌هایی نظیر Transmount PowerPlus متصل نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
Sony
825,000,000 ﷼
18ماه ضمانت ایده ال دوربین حسگر فول‌فریم ۲۴ مگاپیکسلی Exmor R BSI CMOS پردازشگر تصویر BIONZ X سیستم فوکوس خودکار ۶۹۳ نقطه‌ای عکاسی پیاپی تا ۱۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری 4K30p با گامای رنگی HLG و S-Log3...
Canon
1,700,000,000 ﷼
36ماه گارانتی ایده ال دوربین حسگر فول فریم CMOS 30.4MP پردازنده‌ی تصویر DIGIC 6+ نمایشگر صفحه لمسی ال سی دی 3.2" اینچی 1.62m نقطه‌ای فیلم‌برداری DCI 4K 30 فریم بر ثانیه؛ ثبت سوژه‌های ثابت (Still Grab) 8.8MP...

تنظیمات

فهرست