دوربین گوپرو GoPro HERO11 Blackهمراه کیف اصلی

1سال ضمانت همگام سیستم(غیرازنفوذ اب وشکستگی)

اقلام داخل پک شامل یک کیف  اصلی-کابل شارژ-بست کلاه-جای بست-پیچ بست-باتری اندرو

5.3k 60

4k 120

2.7k 240

27مگاپیکسل

خروجی 10 بیت

Read moreShow less
189,000,000 ﷼
نام تجاری:
محصولات مرتبط
توضیحات

دوربین گوپرو gopro hero 11 black

دوربین گوپرو 11 یک پرچم‌دار جدید در بین مدل‌های دوربین ورزشی است که مجهز بودن آن به حسگر ۱٫۹/۱ اینچی استفاده از آن را برای تولیدکنندگان محتوا که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند، جذاب کرده است. دوربین‌های گوپرو به ویژگی‌های پیشرفته‌ای مجهز شده است تا بتواند سرعت عمل بیشتری برای ثبت لحظات ورزشی داشته باشد. این مدل از دوربین‌ها در مقایسه با انواع مشابه علاوه‌بر مقاومت بالا در برابر ضربه، نسبت به نفوذ آب نیز مقام هستند.

.

.

معرفی دوربین گوپرو 11

پس از گذشت مدت زمان یک سال از رونمایی دوربین گوپرو هیرو 10، حال این کمپانی از نسل جدید اکشن کمرا خود یا به عبارتی دوربین گوپرو 11 رونمایی کرده است. قابلیت‌های دیجیتال بهینه، قابلیت اتصال به وای فای و سنسور 27 مگاپیکسلی این دوربین را به یک دوربین ورزشی بدون رقیب تبدیل کرده است. این دوربین به سنسوری مجهز است که امکاناتی مانند کراپ کردن تصاویر، زوم دیجیتال، تغییر نسبت تصاویر، تعویض لنز به‌صورت دیجیتال و قابلیت‌های بسیار دیگری را برای کاربر فراهم کرده است. در تنظیمات این دوربین ورزشی، انتخاب رنگ در دو حالت 8 بیتی و 10 بیتی امکان‌پذیر شده است. این دوربین دارای ساختاری مقاوم و ضد آب است به طوری که بدون استفاده از قاب تا عمق حدود 10 متر در برابر نفوذ آب مقاومت دارد. علاوه‌براین لنز این دوربین دارای کاوری ضد خش است که از افت کیفیت جلوگیری‌ به عمل می‌آورد. توجه داشته باشید که لنز این محصول در صورت نیاز قابلیت تعویض دارد.

.

وجه تمایز دوربین گوپرو gopro hero 11  با دوربین گوپرو GoPro Hero 10 

دوربین گوپرو 11 نسبت به دوربین گوپرو GoPro Hero 10 Black از نظر طراحی، دچار تغییر نشده است و همچنان با رنگ مشکی و ابعادی مشابه در بازار یافت می‌شوند‌. برند گوپرو در نسل جدید دوربین‌های خود که با عنوان  gopro hero 11 black شناخته می‌شود، سنسور دوربین 1/1.9 اینچی را به کار برده است. به این ترتیب وضوح آن به 27 مگاپیکسل افزایش پیدا کرده است.

.

دوربین گوپرو 11

.

.

ویژگی های نرم افزاری 

برای کاربرانی که از دوربین گوپرو 11 استفاده می‌کنند، این امکان فراهم شده است که با ویژگی نرم‌افزاری Quik به صورت اتوماتیک تمامی تصاویر و ویدیوهای HighLight شده را به گوشی هوشمند خود منتقل کنند. و پس از آن ادیت مورد نظر خود را بر روی آن اجرا نمایند و در صورت تمایل در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. از دیگر ویژگی‌های نرم افزاری این مدل از دوربین گوپرو می‌توان به ویژگی HyperSmooth اشاره کرد. به واسطه ویژگی نرم‌افزاری AutoBoost کاربران این دوربین می‌توانند حتی با شدیدترین حالت لرزش و جنب و جوش، تصاویر و ویدیوهای خود را به بهترین نحو ممکن ثبت کنند.

.

اپلیکیشن GoPro Quik

کمپانی گوپرو GoPro در کنار تولید دوربین های ورزشی و اکشن کمرا در مدل های مختلف نرم افزاری بسیار کاربردی برای دارندگان محصولات خود نیز ارائه کرده است به نام GoPro Quik. برنامه GoPro Quik یکی از آن برنامه هایی است که به نظر می رسد لیستی بی پایان از ابزارها و عملکردها دارد و به نوعی همه آنها را خوب می کند. می توانید دوربین خود را با استفاده از تلفن هوشمند خود به عنوان یک کنترل از راه دور کنترل کنید. می توانید فیلم خود را به صورت بی سیم وارد کنید. با یک کلیک می توانید عکس ها و فیلم های خود را ویرایش کنید. در واقع می‌توانید ویدیوهای کامل YouTube یا Instagram/TikTok را مستقیماً در برنامه بسازید. و اگر برای اشتراک GoPro Quik ثبت نام کنید، برنامه به طور خودکار فیلم شما را در فضای ابری آپلود می کند تا بتوانید کارت SD را پاک کنید و بدون از دست دادن فیلم خود به عکاسی ادامه دهید.

حالت های افکت شب

گوپرو دردو مدل گوپرو 11 و گوپرو 11 مینی تنظیمات جدیدی برای افرادی که به عکاسی در شب علاقه دارند فراهم کرده است و 3 افکت جذاب رای عکاسی در شب در این مدل قرار داده که در این بخش به معرفی این سه افکت می پردازیم 

.

نقاشی نور

با گوپرو 11 می توانید از چراغ قوه، صفحه نمایش تلفن، فندک، جرقه، poi یا تقریباً هر چیزی که نور می دهد استفاده کنید. کلمات بنویسید، نقاشی بکشید، در اطراف برقصید. هرچه بیشتر وقت بگذارید، محتوای شما بدون توجه به آنچه که باشد، جذاب تر به نظر می رسد.

.

افکت نقاشی نور در گوپرو 11

 .

مسیرهای ستاره ای

با استفاده از مسیر ستاره ای در  گوپرو 11 میتوانید یک ویدیو از دنباله ستاره ها ایجاد کنید انجام این کار نیز بسیار ساده است  تنها کاری که باید انجام دهید این است که فضایی با دید نسبتاً واضح از آسمان شب پیدا کنید، Trail Length خود را انتخاب کنید و رکورد را فشار دهید.

.

افکت مسیر ستاره ای در گوپرو 11

 .

مسیرهای نور خودرو

آخرین، اما مطمئنا نه کم اهمیت، ما حالت Vehicle Light Trails را داریم. به چراغ‌های جلو و عقب بلند و رگه‌ای فکر کنید که روی جاده بزرگ‌نمایی می‌کنند و سرعت و حرکت را در یک تصویر ثابت نشان می‌دهند

.

افکت مسیر نور خودرو در گوپرو 11

.

ویژگی های سخت افزاری 

دوربین گوپرو 11 دارای ویژگی‌های سخت‌افزاری منحصر به فردی است که در ادامه برای شما عزیزان شرح خواهیم داد. رزولوشن 27 مگاپیکسلی، لرزشگیر تصویر HyperSmooth 5.0، نمایشگر LCD در بخش جلویی و پشتی دوربین، باتری با ظرفیت ۱۷۲۰ میلی‌آمپر ساعت، اتصال وای‌فای و بلوتوث، ضدآب تا عمق ۱۰ متر و رزولوشن فیلمبرداری 5K 60 fps- 4K 120 fps- 2.7K 240 fps از ویژگی‌های سخت‌افزاری دوربین گوپرو 11 می‌باشد‌. سنسور ۱٫۹/۱ اینچی و ۲۷ مگاپیکسلی از مهم‌ترین ویژگی‌های سخت‌افزاری است مدل از دوربین گوپرو است. این سنسور به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از تثبیت کننده تصویر HyperSmooth 5.0 تا 60 فریم بر ثانیه و با کیفیتی بالا فیلمبرداری خود را انجام دهند. این سنسور غالبا جهت تقویت انطباق پذیری و نه لزوما افزایش کیفیت تصاویر به کار گرفته شده است. باتری ارائه شده توسط برند گوپرو برای دوربین gopro hero 11 black می‌تواند بدون تاثیرپذیری از سرما و گرمای محیط، حدود 38 درصد بیشتر از سایر باتری‌های معمولی عمر کند.این باتری Enduro نام دارد.

.

گوپرو 11 بلک

.

لوازم جانبی ارائه شده برای گوپرو 11

به همراه دوربین گوپرو gopro hero 11 black لوازم جانبی مختلفی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. کارت حافظه داخلی که ظرفیتی 32 گیگابایتی دارد در بسته بندی این محصول به همراه یک عدد کیف و یک کابل usb تایپ سی به افراد تحویل داده می‌شود. باتری دوربین گوپرو 11 که Enduro نام دارد، با کیفیت استاندارد به بازار عرضه می‌شود. از دیگر لوازم جانبی ارائه شده برای دوربین گوپرو 11 می‌توان به کیف حمل، پایه‌های چسبنده و سگک پایه با پیچ شست اشاره کرد.

.

ویژگی های حالت فیلم برداری 

سنسور به کار رفته در دوربین گوپرو 11 امکان ضبط رنگ‌های ده بیتی کامل را فراهم کرده است. این دوربین به حالت FullFrame مجهز است و امکان ضبط محتوای 8:7 را برای کاربران فراهم کرده است. علاوه‌براین دارندگان دوربین گوپرو 11 می‌توانند با استفاده از حالت HyperView محتوای 16:9 نیز ضبط نمایند. این سنسور قادر است تصاویری با وضوح 27 مگاپیکسل را از فیلم‌های که با رزولوشن  5.3K را با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و نیز رزولوشن 2.7K با سرعت ۴۰ فریم بر ثانیه، جدا سازد. مجهز بودن این دوربین به فناوری قفل خط افق، امکان ضبط فیلم‌هایی با کادربندی ثابت و صحیح را فراهم کرده است. کاربرانی که فیلمبرداری انجام می‌دهند، به واسطه رزولوشن به کار رفته در این دوربین می‌توانند فیلم‌های ضبط شده را تا حدود 8 برابر آهسته‌تر کنند.

.

ویژگی های حالت عکاسی

دوربین گوپرو 11 امکان عکاسی در محیط‌های تاریک را برای کاربران فراهم کرده است. تصاویر ثبت شده توسط این دوربین در فضایی با نور مناسب و کم نور از کیفیت بالایی برخوردار هستند. شما می‌توانید با استفاده از حالت عکاسی FullFrame محتوایی با نسبت تصویری  8:7 را به برسانید. علاوه‌براین امکان ثبت تصاویری با نسبت تصویر 16:9 را با استفاده از حالت HyperView ثبت نمایید. این دوربین در تنظیمات خود مجهز به حالت AutoBoost می‌باشد که ویژگی حداکثر تثبیت کنندگی را با کمی کران تصاویر برای کاربران مهیا می‌کند.

.

gopro hereo 11 black

تصویر گرفته شده با Gopro 11 hero black

.

جمع بندی

در صورتی که شما نیز به تصویر برداری ورزشی علاقه‌مند می‌باشید، لازم است که خود را به یک دوربین حرفه‌ای مجهز کنید. دوربین گوپرو 11 با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا انتخابی مناسب برای علاقمندان ورزشی محسوب می‌شود. مجموعه دوربینت ارائه دهنده سایر تجهیزات عکاسی، فیلمبرداری، صوتی و غیره با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید حضوری یا آنلاین می‌توانید با پشتیبانان مجموعه دوربینت تماس حاصل فرمایید.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
GoPro
دارای یکسال ضمانت شرکتی(غیرازنفوذاب وشکستن) 2عدد باتری اصلی اندرو-یک عدد گیره کلاه-هداسترپ-دسته اصلی-کیف اصلی

تنظیمات

فهرست