گوپرو۱۱ بلک مینی-GoPro Hero 11 Black Mini

30روز ضمانت اصالت وسلامت

24مگاپیکسل

دارای باتری داخلی

5.3k=60

240=2.7

تاعمق10مترضداب

30روز فرصت تست سلامت واصالت کالا

Read moreShow less
180,000,000 ﷼
نام تجاری:
محصولات مرتبط
توضیحات

گوپرو ۱۱ بلک مینی-GoPro Hero 11 Black Mini دوربین ورزشی حرفه‌ ای از برند معتبر گوپرو است. شرکت های تولید کننده دوربین های ورزشی، همواره در تلاش برای عرضه محصولات پیشرفته تری به بازار هستند تا از رقبای خود پیشی بگیرند. از این رو شرکت های تولید کننده این دسته از کالاها، در فرایند طراحی و ساخت، جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا را به کار می‌گیرند.

در ادامه قصد داریم ویژگی های کلی یکی از محصولات این برند را برای شما عزیزان شرح دهیم. بنابراین در صورتی که به خرید دوربین گوپرو هیرو ۱۱ بلک مینی علاقه‌مند می‌باشید، توصیه می‌کنیم مطالعه این متن را از دست ندهید. چرا که بدون شک دلایل کافی برای خرید این دوربین را پیدا خواهید کرد.

همانطور که میدانید برند گوپرو یکی از معتبر ترین برندهای شناخته شده تولید کننده دوربین های ورزشی است. در رابطه با مهم ترین ویژگی های دوربین دیجیتال تولیدی توسط برند گوپرو می‌توان به کیفیت بالای محصولات و وزن کم آن‌ها اشاره کرد. ضد آب بودن، لرزشگیری قدرتمند و ضد ضربه بودن از مهم ترین ویژگی های دوربین گوپرو ۱۱ مینی-GoPro Hero 11 Mini است. به همین دلیل بسیاری افراد از این دوربین برای عکسبرداری و فیلمبرداری در ورزش هایی مانند موتور سواری، اسکی و دوچرخه سواری استفاده می‌کنند.

.

معرفی دوربین گوپرو هیرو ۱۱ بلک مینی

دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۱ بلک مینی دارای رزولوشن 27 مگاپیکسلی بوده و از خاصیت لرزشگیری قدرتمندی نیز برخوردار است. امکان اتصال به سایر تجهیزات به واسطه بلوتوث و وای فای از دیگر مزایای این دوربین است. از آنجایی که دوربین گوپرو۱۱مینی به منظور ثبت کردن لحظات ورزشی طراحی و تولید شده است، بدنه ای مقاوم به گرد و خاک دارد. علاوه‌براین تا عمق حدود 10 متری نسبت به نفوذ آب دارای مقاومت است. این دوربین دارای ابعاد 5.2 در 3.8 است و همچنین وزنی معادل 133 گرم دارد که در رده دوربین های سبک وزن قرار می‌گیرد.


دوربین گوپرو هیرو 11 بلک مینی، به دلیل ویژگی های منحصر به فرد توانست عنوان کوچک ترین دوربین دنیا با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت بالا را کسب کند. بدنه دوربین گوپرو ۱۱ بلک مینی از پلی کربنات تولید می شود. در طراحی این دوربین، صفحه نمایشگر لمسی به کار نرفته است. برای جبران این ویژگی، در قسمت بالایی آن، یک نمایشگر کوچک سیاه سفید قرار گرفت. دکمه شاتل در قسمت بالای دوربین و در مجاورت نمایشگر وضعیت دوربین قرار دارد. در قسمت جلویی دوربین نیز، دکمه ای چند منظوره جهت روشن کردن سیستم ارتباطی دوربین مدنظر قرار گرفته است. الیته گوپرو ویژگی های موفق این دوربین رو در محصول جدید خود یعنی گوپرو 12 نیز تکرار کرده

.

.

.

 ویژگی های نرم افزاری دوربین  GoPro Hero 11 Black Mini

.

در این بخش به بیان ویژگی‌ های نرم افزاری دوربین گوپرو هیرو 11 بلک مینی خواهیم پرداخت. برخی از ویژگی های نرم افزاری این دوربین عبارت است از:

.

تثبیت‌ کننده تصویر HyperSmooth 5.0

تثبیت کننده پیشرفته HyperSmooth در این دوربین ارتقا یافته است و دارای قابلیت قفل خط افق می‌باشد. این ویژگی، قدرت تثبیت کنندگی بهتری در مقایسه با تصویر 4:3 در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه‌بر این حالتی با عنوان AutoBoost در تنظیمات لرزشگیری دوربین گوپرو 11 بلک مینی وجود دارد که حداکثر تثبیت کنندگی را با مقداری کمی کراپ تصاویر فراهم می‌کند.

.

عمق رنگ 

در تنظیمات دوربین گوپرو هیرو 11 بلک مینی، انتخاب حالت رنگ در دو وضعیت 10 بیتی و 8 بیتی برای کاربران فراهم شده است.

.

کارت حافظه MicroSD

کارت حافظه MicroSD از اهمیت بسیاری در دوربین GoPro 11 mini برخوردار است. با استفاده از کارت حافظه MicroSD، می‌توانید ظرفیت ضبط ویدئو و عکس خود را افزایش دهید. GoPro 11 mini با کارت حافظه MicroSD حداکثر تا 256 گیگابایت حافظه را پشتیبانی می‌کند، اما باید مطمئن شوید که کارت حافظه شما با دوربین سازگاری دارد. برای کارایی بهتر، بهتر است از کارت حافظه با سرعت بالا استفاده کنید که از کلاس UHS-I یا UHS-II باشد. همچنین، پیشنهاد می‌شود که کارت حافظه خود را منظماً فرمت کنید تا از عملکرد بهتر دوربین خود مطمئن شوید.

.دوربین گوپرو 11 مینی

.

بیان ویژگی های سخت افزاری گوپرو هیرو ۱۱ بلک مینی

دوربین گوپرو 11 مینی دارای ویژگی های سخن افزاری متعددی است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

.

قفل داخلی Horizon

دوربین گوپرو 11 مینی با قابلیت های بیشتر و عملکرد بهتری نسبت به نسخه های قبلی عرضه شده است. یکی از ویژگی ها، قابلیت قفل داخلی Horizon می باشد که برای کاربران حرفه ای و علاقمندان به فیلمبرداری اکشن بسیار مفید است. قفل داخلی Horizon در دوربین گوپرو 11 مینی به کاربران امکان می دهد تا در زمان فیلمبرداری از دستگاه، دوربین را به یک نقطه خاص قفل کنند. به عبارت دیگه در صورتی که هنگام ثبت لحظات ورزشی دوربین کج شود، خط افق شما صاف خواهد ماند. زیرا دارای قفل بخش داخلی Hyper Smooth 5.0 می‌باشد که با چرخیدن دوربین به صورت 360 درجه کامل، به راحتی می‌توان افق را ثابت  نگه داشت.این ویژگی به کاربران کمک می کند تا در شرایطی که دستگاه به صورت دستی نگه داشته می شود، تصویر دوربین ثابت باقی بماند و از لرزش و تکانهای احتمالی جلوگیری شود.قفل داخلی Horizon باعث می شود دوربین گوپرو 11 مینی به صورت خودکار با یک زاویه ثابت در حالت افقی باقی بماند. این ویژگی به خصوص برای فیلمبرداری هایی که نیاز به استفاده از ابزارهای دستی دارند مفید است. با استفاده از قفل داخلی Horizon، کاربران می توانند به راحتی از ابزارهای دستی خود استفاده کنند و در عین حال تصاویر با کیفیت و ثابتی بیشتری را ضبط کنند.به طور کلی، قفل داخلی Horizon یکی از ویژگی های مهم و کاربردی دوربین گوپرو 11 مینی است که به کاربران حرفه ای و علاقمندان به فیلمبرداری در سبک اکشن، امکان ضبط تصاویر با کیفیت و ثابت بیشتری را می دهد.

.

فضای ابری

هنگام اتصال دوربین گوپرو هیرو 11 بلک مینی به وای فای، کاربر می‌تواند فیلم‌ها را به صورت خودکار در فضای ابری آپلود کند. در نتیجه یک ویدیو با کیفیت عالی به گوشی همراه شما ارسال می‌شود که می‌توانید به دلخواه آن را ویرایش نمایید.

.

دوربین Gopro 11 mini

.

لرزشگیر

در طراحی نرم افزاری دوربین گوپرو 11 مینی، فناوری تثبیت کننده  ارتقا چشمگیری یافته است. به دلیل سنسور به کار رفته در این دوربین، تصاویر و ویدیو های لرزان، می‌توانند بدون از دست دادن کیفیت حفظ شوند.

.

باتری 

در این دوربین یک باتری Enduro با ظرفیت 1720 میلی آمپر قرار دارد که عملکردی طولانی و قدرت بالایی را در دماهای شدید از خود به نمایش می‌گذارد.

 .

.

لوازم جانبی   GoPro Hero 11 Black Mini

دوربین گوپرو ۱۱ بلک مینی-GoPro Hero 11 Black Mini به همراه برخی لوازم جانبی که شامل یک پک 53 تکه است، به بازار عرضه و در دسترس افراد قرار می‌گیرد. از جمله این لوازم جانبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیت مخصوص مدیا همراه با میکروفون داخلی

مموری کارت 64 گیگ اکستریم پرو برند سندیسک

کیت مخصوص نورپردازی

فریم فلزی گوپرو 11 برند پلوز

گیره دستی ولتا

پایه چسب منحنی

کابل USB type C

کانت کشویی

کیف

پیچ

gopro hereo 11 mini black

 

ویژگی های حالت فیلم برداری گوپرو هیرو ۱۱ بلک مینی

.

کمپانی گوپرو در طراحی و تولید دوربین گوپرو هیرو ۱۱ بلک مینی برای دوربین های دیجیتال از سنسور  1/1.9 اینچی استفاده می کند که دارای وضوح حدود 27 مگاپیکسل است. برخی از ویژگی های حالت فیلمبرداری گوپرو ۱۱ مینی عبارت است از:

.

رزولوشن

دوربین گوپرو هیرو 11 بلک مینی قابلیت ضبط فیلم هایی با سرعت 60 فریم در ثانیه یا رزولوشن  5.3K و نیز فیلم هایی با سرعت 120 فریم در ثانیه با رزولوشن 4K  را دارد.

.

ضبط رنگ

این سنسور در دوربین گوپرو 11 بلک مینی می‌تواند رنگ های 10 بیتی را به صورت کامل ضبط کند.

.

فیلمبرداری در نور کم

از دیگر ویژگی های فیلمبرداری در دوربین گوپرو هیرو 11 بلک مینی می‌توان به فراهم کردن قابلیت ضبط فیلم در نور کم یا استفاده از حالت Star Trails و Vehicle Lights اشاره کرد.

عکاسی در نور کم با گوپرو 11 مینی

.

Auto Boost

ویژگی Auto Boost به کاربران دوربین گوپرو این امکان را می دهد که حتی با لرزش فراوان نیز ویدیویی با کیفیت تولید کند.

.

اسلوموشن با سرعت آهسته

قابلیت فیلمبرداری از لحظات ورزشی به صورت اسلوموشن با سرعت 8 برابر آهسته تر از دیگر ویژگی‌های دوربین گوپرو 11 مینی می‌باشد.

.

تثبیت کننده دیجیتال

وجود تثبیت کننده دیجیتال HyperSmooth 5.0 قابلیت ضبط ویدئو هایی بسیار با کیفیت را فراهم می‌کند.

.

فناوری قفل خط

فناوری قفل خط امکان ضبط ویدیو هایی با کادر بندی ثابت و تولید محتوایی با کیفیت را برای کاربران غیر حرفه‌ای، فراهم می کند.

.

ویژگی های حالت عکاسی  GoPro Hero 11 Black Mini

پس از ذکر ویژگی‌های فیلمبرداری دوربین گوپرو هیرو ۱۱ بلک مینی لازم است که با ویژگی های حالت عکاسی گوپرو ۱۱ بلک مینی-GoPro Hero 11 Black Mini نیز آشنا شوید. ویژگی های عکاسی این دوربین عبارت است از:

.

ثبت تصاویر با وضوح بالا

دوربین ورزشی گوپرو 11 بلک مینی تصاویری با کیفیت بالا و رزولوشن 5.3K  با سرعت 60 فریم در ثانیه ثبت می‌کند.

.

جدا سازی تصاویر

سنسور ارتقا یافته این دوربین دیجیتال ، تصاویری را با وضوح 27 مگاپیکسل از ویدیوهای ضبط شده که دارای رزولوشن 5.3K با سرعت 60 فریم بر ثانیه یا رزولوشن 2.7K با سرعت ۴۰ فریم بر ثانیه دارند، جدا می‌کند.

.

ضبط محتوای 8:7

ا

مکانات جدید عکاسی Full Frame به کاربران امکان می‌دهد که محتوای  8:7 ضبط نمایند.

.

حالت Hyper View

با استفاده از حالت Hyper View می‌توان محتوایی 16:9 را ضبط کرد.

.

Gopro 11 mini

.

جمع بندی

.

انتخاب دوربینی با کیفیت و وضوح بالا جهت ثبت لحظات ورزشی که در از جنب جوش است، کمی دشوار به نظر می‌آید. خرید این دسته از محصولات نیازمند بررسی و آگاهی کامل از ویژگی برندها و مدل‌های مختلف می‌باشد. در این مطلب با ویژگی های کلی دوربین گوپرو هیرو ۱۱ بلک مینی-GoPro Hero 11 Black Mini آشنا شدید. فروشگاه دوربینت عرضه کننده تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری و نیز تجهیزات صوتی و نورپردازی به عنوان مجموعه ای معتبر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات فروشگاه دوربینت می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
GoPro
217,500,000 ﷼
فیلم‌برداری 5.3K60، 4K120، 2.7K240 و عکاسی با وضوح ۲۷ مگاپیکسلی تثبیت کننده ویدیو HyperSmooth 6.0 عکس + فیلم HDR نسبت تصویر 8:7 ضد آب تا عمق 10 متر (33 فوت) دارای دو نمایشگر در بخش جلو و عقب دارای باتری 1720...
GoPro
1سال ضمانت همگام سیستم(غیرازنفوذ اب وشکستگی) اقلام داخل پک شامل یک کیف  اصلی-کابل شارژ-بست کلاه-جای بست-پیچ بست-باتری اندرو 5.3k 60 4k 120 2.7k 240 27مگاپیکسل خروجی 10 بیت

تنظیمات

فهرست