دوربین بدون آیینه سونی Sony alpha A7S III

  • ضمانت ایده ال دوربین
  • حسگر ۱۲ مگاپیکسلی فول فریم
  • سنسور از نوع Exmor R BSI CMOS
  • فیلم‌برداری 4K 120p به‌صورت 10-Bit 4:2:2 داخلی
  • خروجی ۱۶ بیتی Raw
  • سیستم فوکوس خودکار با ۷۵۹ نقطه فوکوس

Read moreShow less
1,750,000,000 ﷼
نام تجاری:
محصولات مرتبط
توضیحات

سونی alpha a7s III همانند سایر دوربین‌های سری a7s این کمپانی، برای استفاده در فیلم‌برداری طراحی و تولید شده است. این دوربین جدید‌ترین نسل از این سری دوربین‌ها است و بدون اغراق درزمینهٔ فیلم‌برداری یک سر و گردن از باقی دوربین‌های موجود در بازار بالاتر است. سونی در آلفا a7S III از یک حسگر با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل استفاده کرده است که دارای قطع فول‌فریم بوده و از نوع Exmor R BSI CMOS می‌باشد. برای پردازش تصاویر، کمپانی سونی از یک پردازشگر Bionz XR استفاده کرده است که دارای قدرت پردازشی بسیار بالایی می‌باشد. ترکیب حسگر و پردازشگر قوی، موجب شده تا آلفا ۷ اس ۳ سریع و روان باشد. همچنین نویز این دوربین پایین بوده و داینامیک رنج آن گسترده می‌باشد. استفاده از پردازشگر قوی موجب شده تا این دوربین بتواند با سرعت ۱۴ فریم بر ثانیه به‌صورت پی‌درپی به عکاسی بپردازد. در این حالت می‌توانید تا ۱۰۰۰ فریم را به‌صورت پی‌درپی و با فرمت RAW ثبت کنید. همانند بسیاری دیگر از دوربین‌های سونی، آلفا a7S III دارای لرزشگیر داخلی از نوع سنسورشیفت است که در ۵ محور لرزش‌های دوربین و سنسور را خنثی می‌کند. این لرزشگیر همچنین دارای قابلیت کار در کنار لرزشگیر لنزهای مورد‌استفاده روی دوربین را نیز دارد.

حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری این دوربین 4K بوده که در این هنگام می‌توانید تا با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه و به‌صورت ۱۰ بیتی 4:2:2 داخلی به فیلم‌برداری بپردازید. برای خروجی گرفتن از دوربین نیز یک درگاه HDMI فول‌سایز روی بدنه آن قرار دارد که به استفاده از آن می‌توانید با کیفیت ۱۶ بیتی و به‌صورت RAW تصاویر را به رکوردرهای اکسترنال بفرستید. اما شاید مهم‌ترین ویژگی فیلم‌برداری این دوربین را بتوان عدم محدودیت زمانی آن دانست. موردی که در دوربین‌های DSLR و بدون آینه‌های که برای فیلم‌برداری استفاده می‌شوند بسیار مشهود است. اما این دوربین به لطف طراحی خوب خود، درزمینهٔ مدت‌زمان فیلم‌برداری محدودیتی نداشته و می‌توانید تا زمانی که باتری دوربین شارژ دارد با آن به ضبط ویدئو بپردازید.

سیستم فوکوس خودکار سونی آلفا a7S III از دیگر بخش‌های قابل‌توجه آن است. این دوربین از یک سیستم فوکوس خودکار با ۷۵۹ نقطه فوکوس تشخیص فازی بهره می‌برد که توانایی تعقیب هوشمند سوژه و همچنین تشخیص چشم و چهره را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این موارد در تمامی حالات فیلم‌برداری قابل‌استفاده بوده و محدودیتی نخواهد داشت. حساسیت ایزو در این دوربین بسیار گسترده بوده و از ۴۰ تا ۴۰۹۶۰۰ قابل‌تغییر می‌باشد.

در بخش پشتی دوربین منظره یاب الکترونیکی آن قرار دارد که از یک پنل ۰.۵ اینچی OLED با رزولوشن ۹.۴۴ میلیون نقطه بهره می‌برد. این منظره یاب دارای سرعت نمایش ۱۲۰ فریم بر ثانیه است که کادر پیش روی کاربر را با کیفیت مثال‌زدنی و در حد مظره‌یاب‌های اپتیکال نمایش می‌دهد.  علاوه بر منظره‌یاب، یک نمایشگر ۳ اینچی نیز روی دوربین قرار گرفته که دارای پنل لمسی بوده و از رزولوشن ۱.۴۴ میلیون نقطه بهره می‌برد. این نمایشگر قابلیت چرخش به سمت جلو را نیز دارد تا زمان که در جلوی دوربین قرار دارید هم بتوانید کادر موردنظر خود را مشاهده و تنظیم کنید.

 برای ذخیره‌سازی اطلاعات دریافتی، این دوربین دارای دو درگاه است که هرکدام از آن‌ها از کارت‌های حافظه SD و CFexpress پشتیبانی می‌کنند. همچنین یک پورت HDMI فول سایز نیز برای اتصال دوربین به رکوردرهای اکسترنال تعبیه شده است. از دیگر پورت‌های موجود روی بدنه دوربین می‌توان به پورت‌های هدفون و میکروفن و یک درگاه USB-C اشاره کرد. با استفاده از این درگاه می‌توانید دوربین را به پاور بانک متصل کرده و از انرژی آن برای کار با دوربین بهره ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست