دوربین سونی مدلSony A7R V

 ضمانت 18ماهه ایده ال دوربین

عکاسی 61مگاپیکسل

لرزشگیر5محوره با8استاپ قدرت

فیلمبرداری8k

پردازشگرBIONZ XR

Read moreShow less
1,970,000,000 ﷼
نام تجاری:
محصولات مرتبط
توضیحات

دوربین بدون آینه سونی مدل a7R V

 

در دنیای امروزی که رقابت های تنگاتنگی بین دوربین های عکاسی وجود دارد، دوربین هایی که بدون آینه هستند مزیت های زیادی در صنعت عکاسی دارند و بسیار کاربردی واقع شده اند که همین دلیل باعث شده است دوربین های بدون آینه با دوربین های قدرتمند با آینه رقابت کنند. میتوان به صورت تقریبی گفت که در 20 سال اخیر و دنیای امروزی، آینه ها از بیشتر دوربین های قدرتمند کمپانی های بزرگ حذف شده است و دیگر عکاس لازم نیست برای دیدن سوژه صورتش را به دوربین بچسابند و سوژه را به سختی ببیند. بلکه دوربین های امروزی از یک صفحه نمایش برای نشان دادن سوژه استفاده می کند و دیگر نیاز نیست عکاس صورتش را به دوربین بچسباند تا که سوژه را ببیند؛ این تعقیر بزرگ در صنعت عکاسی باعث شده که تحولی در آن ایجاد شود و عکس های بهتر و با کیفیت تر از قبل ثبت شود.

سونی a7r v

 

معرفی دوربین سونی مدل a7R V

 

دوربین سونی که قرار است در این بخش به معرفی کردن آن بپردازیم برای افرادی مناسب است که جزئیات تصویر و عکسی که میگیرند، برایشان مهم باشد. دوربین بدون آینه سونی مدل a7R V با پسوندی که دارد، نشان دهنده کیفیت و دقت بالاتر خود نسبت به باقی مدل های خود دارد و با استفاده از این دوربین میتوانید هوشمندی بیشتری را تجربه نماید. اما این دوربین قدرتمند سونی فقط به هوشمند بودن نسبت به نسل های خود منتهی نمیشود بلکه متوان برخی از آنها را در ادامه ی این مقاله مشاهده کنید و با مشاهده تمامی ویژگی های این دوربین نتیجه گیری کنید که این دوربین مناسب برای عکاسی شما هست یا خیر؟ که میتوانید با مراجعه به وب سایت ما در قسمت فروش دوربین بدون آینه سونی مدل a7R V و در قسمت نظرات این محصول، نظرات و پیشنهاد های افرادی که این محصول را خریداری کرده اند مشاهد کنید و یا سوال هایی که درباره ی دوربین بدون آینه سونی مدل a7R V دارید را در همان قسمت بپرسید تا تیم پشتیبانی ما به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهند.

 

سونی a7r v

ویژگی های دوربین بدون آینه سونی مدل a7R V

 

اگر شما هم تا کنون منتظر ویژگی های این دوربین فوق العاده بودید باید گفت که این بخش مناسب شماس زیرا که ما سعی میکنیم در این بخش به ویژگی های دوربین بدون آینه سونی مدل a7R V بپردازیم و هرکدام از آن ها را برای شما برسی کنیم و در قسمت پایانی این مقاله درباره ی قیمت و خرید دوربین بدون آینه سونی مدل a7R V برای شما صحبت کنیم با ما همراه باشید.همانطور که میدانید این دورین یکی از خاص ترین محصولات سونی است و کمپانی سونی سعی بر این داشته که بهترین ویژگی ها و قابلیت های کاربردی را در این دوربین برای شکا قرار دهد که اگر بخواهیم به صوت خلاصه آن ها را بیان کنیم باید گفت که برخی از ویژگی های دوربین بدون آینه سونی مدل a7R V به شرح زیر میباشد:سنسور فول فریم ۶۱ مگاپیکسلی، سیستم فوکوس خودکار بر مبنا هوش مصنوعی کاملاً جدید با قابلیت‌های پیشرفته در تشخیص سوژه، فیلم‌برداری با رزولوشن 8K و تثبیت کننده تصویر با قدرت خنثی کردن اثر لرزش دوربین تا ۸ استاپ از ویژگی هایی هستند که هر عکاس را برای خرید این دوربین وسوسه میکند البته که عکاسی با این دوربین ن تنها لذت بخش است بلکه با استفاده از این قابلیت ها میتوان عکس و یا فیلم با کیفیت تر و راحت تر از قبل به ثبت رساند.

 

دوربین بدون آینه سونی a7r v

سنسور فول فریم 61 میگاپیکسلی

 

دلیل این که دوربین بدون آینه سونی مدل a7R V  میتواند عکس و فیلم های با کیفت و با روزولیشن بالا به ثبت برساند داشتن سنسور 61 میگاپیکسلی است که با وجود قابلیت فول فریم میتواند یک تصویر را با تمامی جزئیات و با کیفیت بسیار بالا ثبت کند که در نوع خود بی نظیر است.

 

پردازشگر قوی تر

 

این مدل از دوربین سونی یعنی دوربین بدون آینه سونی مدل a7R V نسبت به نسل های قبلی خود پردازنده ی بهینه و قوی تری دارد که میتواند تمامی عکس و فیلم ها را به راحتی پردازش کند و با استفاده از سیستم هوش مصنوعی سوژه را تشخیص بدهد و همچنین دامنه حساسیت آن نیز بیشتر شده است.

 

تثبیت کننده تصویر

 

دوربین بدون آینه سونی مدل a7R V دارای تثبیت کننده تصویر 5 محور است که نسبت به نسل های قدیمی تر خود به روز شده است که توانایی لرزش های ناخاسته تا 8 استاپ را خنثی کند که برای بهتر شدن لنز و کمتر شدن لرزش های دست و یا لرزش های ناخود آگاهی که به وجود می آید را کنترل کند تا عکس و فیلم هایی که با این دوربین ثبت میگردد به مشکلی برنخورد و عکس با کیفیت مناسب ثبت شود.

 

نوردهی و رنگ دقیق

 

الگوریتم هایی که در دوربین بدون آینه سونی مدل a7R V به کار رفته است باعث میشود تا که پوست افراد را تشخیص بدهد و نوردهی و همچنین تعیین رنگ پوست را به صورت خودکار روی سوژه انجام دهد که برای حالت های پرتره بسیار مناسب است و میتواند خیلی دقیق سوژه را از بک گراند جدا کند.

 

فوکوس خودکار

 

یکی دیگر از قابلیت هایی که دوربین a7r v دارد داشتن فوکوس خودکار بر روی سوژه است که باعث میشود عکس بسیار واضح تر و با کیفیت تر به نظر برسد. دلیل قدرتمند بودن فوکوس دوربین بدون آینه سونی مدل a7R V این است که تمامی وظایف و عملکرد آن به صورت جدا گانه توسط پردازنده ی این دورین پردازش میشود که با این امکان میتوان با هوش مصنوعی ارتباط بیشتری برقرار کند و فوکوس های بهتر و به موقع ای را اجام دهد.با روشن کردن این قابلیت جذاب این امکان را به دورین میدهد که بدن، سر و همچنین حرکت های سوژه را زیر نظر برسی قرار دهد و با استفاد از آن عکس های جذاب تر و با کیفیت تری نیز بگرند.

 

فوکوس خودکار در فیلم برداری

 

امکان فوکوس خودکار در هنگام فیلم برداری یکی دیگر از قابلیت های دوربین a7r v است که میتواند به صورت خودکار و به حالت تعقیب چشم از همه سوژه ها مانند انسان ها و حیوانات و گل و گیاهان و جسم های مختلف را در این دوربین میتوان مشاهده نمود.دوربین بدون آینه سونی مدل a7R V دارای قابلیت فوکوس مپ می باشد که کاربردی زیادی در هنگام فیلم برداری دارد برای مثال با استفاده از این قابلیت میتوانید از عمق میدان و نقاقی که دور و یا از فوکوس شدن خودکار دور هستند را به صورت خودکار پوشش دهد و بر روی آن ها فوکوس کند تا که تصوری بهتر را بتواند ثبت کند و یا فیلم آن را ضبط کند. یکی دیگر از قابلیت های جذاب این

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست