دوربین عکاسی Sony ZV-1

  • 18ماه ضمانت ایده ال دوربین
  • حسگر ۲۰.۱ مگاپیکسلی
  • فیلمبرداری 4K30p با گاما رنگی HLG و S-Log3
  • فوکوس خودکار پیشرفته
  • لنز زایس با فاصله کانونی معادل ۷۰-۲۴ میلی‌متر
  • گشودگی دیافراگم f/1.8 تا f/2.8
  • لرزش گیر اپتیکال تصویر

Read moreShow less
نام تجاری:
محصولات مرتبط
توضیحات

سونی ZV-1 یک دوربین کامپکت با توانایی‌های بالا در بخش فیلم‌برداری است. این دوربین قابلیت‌های تصویربرداری دوربین‌های سری RX100 سونی را با طراحی بروز شده‌ای تلفیق کرده و ابزاری مناسب برای تولید‌کنندگان محتوا و ویدئوبلاگرها می‌باشد. محصول فوق دارای یک نمایشگر لمسی ۳ اینچی در بخش پشتی خود است. این نمایشگر قابلیت چرخش داشته تا کاربر بتواند به‌راحتی به فیلم‌برداری سلفی بپردازد.

برای فیلم‌برداری هرچه باکیفیت‌تر، سونی ZV-1 دارای یک میکروفن Directional سه کپسوله است که بخصوص برای فیلم‌برداری سلفی، عملکردی بسیار خوب و باکیفیت دارد. برای کیفیت هرچه بیشتر فیلم‌برداری، همراه این محصول یک فوم بادگیر نیز ارائه می‌شود تا صدای باد و یا حرکت دوربین، مزاحمتی برای صدای دریافتی ایجاد نکند.

حسگر سونی ZV1 از نوع Exmor RS stacked CMOS بوده و دارای رزولوشن ۲۰.۱ مگاپیکسل می‌باشد. در کنار این حسگر از پردازشگر BIONZ X استفاده شده تا دستورات در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت اجرا شوند. این موارد در کنار سیستم فوکوس خودکار قدرتمند دوربین، آن را به ابزاری کارآمد بدل کرده است. این سیستم فوکوس دارای قابلیت فوکوس روی چشم سوژه و همچنین تعقیب آن است و دارای عملکرد دقیق نیز در این زمینه می‌باشد.

حداکثر کیفیت فیلم‌برداری این دوربین برابر با 4K است که در این حالت حداکثر سرعت فیلم‌برداری ۳۰ فریم بر ثانیه را در اختیار خواهید داشت. در حالت FullHD انتخاب‌های گسترده‌ای برای سرعت فیلم‌برداری دارید که از ۲۴ تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه را شامل می‌شود. بدین ترتیب می‌توانید تا به‌صورت اسلوموشن نیز با سونی ZV1 به فیلم‌برداری بپردازید.

یکی از ویژگی‌های مهم این دوربین، لرزشگیر به‌کاررفته در آن است که می‌تواند به‌صورت اپتیکال، آثار ناشی از لرزش دوربین را خنثی کند. بدین‌صورت فیلم‌برداری با دوربین، بیش‌ازپیش آسان و لذت‌بخش خواهد بود. سونی بر روی این دوربین از یک لنز زوم ساخت کمپانی نام‌آشنای زایس استفاده کرده است. این لنز دارای فاصله کانونی معادل ۷۰-۲۴ میلی‌متر است و میزان گشودگی دیافراگم آن نیز از f/1.8 تا f/2.8 متغیر خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست