سه پایه فیلم برداری فوتومکس مدل Fotomax FM 508A

  • هد پیشرفته برای استفاده در فیلم‌برداری حرفه‌ای
  • تحمل وزن ۷ کیلوگرم
  • حداکثر ارتفاع ۱۶۰ سانتی‌متر
  • تراز حبابی
Read moreShow less
محصولات مرتبط
توضیحات

سه‌پایه فوتومکس FM 508A یک سه‌پایه مخصوص فیلم‌برداری با قابلیت‌های بسیار زیاد است که مشابه سه‌پایه‌های حرفه‌ای منفروتو و ساچلر طراحی و ساخته شده است. این محصول دارای ساختار مرسوم سه‌پایه های حرفه‌ای فیلم‌برداری بوده و پایه‌های سه‌بخشی آن نیز به با همان ساختار طراحی شده است. بخش انتهایی پایه‌ها دارای پوشش لاستیکی بوده تا استحکام محصول بخصوص زمانی که دوربین روی آن قرار دارد بسیار بالا باشد. همچنین پایه های محصول برای حداکثر استحکام و ثبات، دارای اتصال به یکدیگر در بخش پایینی هستند.

هد، مهم‌ترین بخش یک سه‌پایه حرفه‌ای فیلم‌برداری است. هد این محصول نیز از قاعده گفته‌شده مستثنی نبوده و از نوع هیدرولیک است که دارای قابلیت‌های حرفه‌ای زیادی می‌باشد. این هد قابلیت پنینگ ۳۶۰ درجه را در اختیار کاربر گذاشته و برای این کار نیز دارای یک دسته نگهدارنده می‌باشد. با استفاده از این دسته می‌توانید کادربندی را تغییر داده و نحوه قرارگیری دوربین را تنظیم کنید.

این محصول دارای وزن ۴.۱۳ کیلوگرم است و تحمل وزن آن برابر با ۷ کیلوگرم می‌باشد. بدین‌ترتیب می‌توانید تا دوربین‌های فیلم‌بردای را ا لنزهای حرفه‌ای روی آن قرار دهید. بیشینه ارتفاع قابل استفاده در این محصول برابر ۱۶۰ سانتی‌متر بوده و کمینه آن برابر با ۷۶ سانتی متر خواهد بود. همچنین طول محصول در حالت جمع شده، ۸۱ سانتی‌متر می‌باشد. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست