فلاش Godox V1 Flashبرای سونی

  • سازگار با ADI / P-TTL دوربین‌های سونی
  • توان خروجی ۷۶ ژول
  • کنترل زوم خودکار
  • بازه بزرگ‌نمایی ۲۸ تا ۱۰۵ میلی‌متر
  • فرستنده بی‌سیم گودکس X
  • ((((گارانتی یک ساله ایران گادکس))))
Read moreShow less
120,000,000 ﷼
نام تجاری:
محصولات مرتبط
توضیحات

گودکس V1 یکی از شناخته‌شده‌ترین محصولات گودکس می‌باشد که برای استفاده در کنار دوربین‌های دیجیتال طراحی و تولید شده است. این محصول با توان ۷۶ ژولی خود دارای طراحی‌ای خاص می‌باشد و یک منبع نور حرفه‌ای برای عکاسی محسوب می‌شود. این مدل از فلاش گودکس V1 با سیستم TTL دوربین‌های سونی سازگاری داشته و دارای یک هد گرد است که نوری نرم را بر روی سوژه می‌تاباند. هد این فلاش دارای قابلیت چرخش ۳۳۰ درجه‌ای به اطراف و قابلیت تیلت ۷- تا ۱۲۰ درجه‌ای است. همچنین بخش جلویی هد آن دارای آهنربا برای اتصال لوازم جانبی و شکل‌دهنده‌های نور می‌باشد.

منبع انرژی گودکس V1 یک باتری داخلی لیتیوم-یون با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌باشد که قادر به تأمین انرژی محصول برای ۴۸۰ بار تخلیه با حداکثر قدرت است. در این حالت همچنین زمان بازیابی انرژی این فلاش برابر با ۱.۵ ثانیه است که با توجه به قدرت خروجی محصول میزان مناسبی می‌باشد. از قابلیت‌های مهم این محصول قابلیت همگام‌سازی آن در سرعت‌های بالا یا همان HSS بوده و دارای سرعت ۱.۸۰۰۰ ثانیه خواهد بود. علاوه بر آن می‌توانید فلاش فوق را با پرده‌های اول و دوم شاتر نیز همگام کنید.

طبیعی است که محصولی در این سطح دارای قابلیت بی‌سیم باشد و ازاین‌رو گودکس V1 ، قابلیت کار در کنار فرستنده‌های سیستم X گودکس را دارد. در این حالت می‌توانید در ۳۲ کانال و ۴ گروه از قابلیت‌های این فلاش بهره ببرید. همچنین توانایی استفاده از حالت Master و Slave را نیز در اختیار خواهید داشت. برای کمک به فوکوس خودکار، V1 دارای یک لامپ مدلینگ برای استفاده به همین منظور بوده که از نوع LED و دارای دمای رنگی ۳۲۰۰ کلوین می‌باشد. همچنین برای تریگرینگ سیمی از یک پورت ۲.۵ میلی‌متری نیز برخوردار می‌باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست