کالرمتر Sekonic C-7000 SpectroMaster

  • طراحی‌شده برای استفاده‌های صنعتی
  • قابلیت اندازه‌گیری فلاش
  • قابلیت اندازه‌گیری تمامی نورهای پیوسته

Read moreShow less
توضیحات

کالرمتر سکونیک SpectroMaster C-7000 یک محصول پیشرفته با کاربرد صنعتی است که دارای طراحی پرتابل و قابل‌حمل می‌باشد. در داخل آن از حسگر CMOS خطی سکونیک بهره گرفته شده است که در کنار نرم‌افزار قدرتمند، C-7000 را قادر ساخته تا نور را از تقریباً هر منبعی(LED، HMI، فلورسنت، نور طبیعی و فلاش الکترونیکی spectrum) اندازه‌گیری کرده و دارای دقت بالایی در محاسبه و پاسخ‌دهی باشد.

محبوبیت بالای منابع نوری جدید همچون LEDهای پیشرفته، لزوم درک، اندازه‌گیری و کنترل این سیستم‌های نوری را دوچندان کرده است. تولید محصولات با کیفیت نیازمند کنترل دقیق است که همین امر موجب لزوم استفاده از چنین محصولی می‌گردد که ابزاری ایده‌آل برای استفاده در عکاسی، فیلم‌برداری و سینما می‌باشد.

بر روی صفحه‌نمایش این محصول اطلاعاتی همچون دمای رنگی، میزان نور، CRI، Tristimulus Value و ... را می‌توانید مشاهده نمایید. این نمایشگر رنگی دارای قطر ۴.۳ اینچ بوده و از نوع لمسی می‌باشد. اطلاعات اندازه‌گیری شده توسط C-7000، کاربرد بسیار مهمی در اصلاح، کنترل کیفیت و مانیتور کردن محصولات و پروسه‌ها دارد. این محصول همچنین قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد. با این کار می‌توانید اطلاعات ثبت‌شده توسط کالرمتر را بر روی کامپیوترهای ویندوزی مشاهده کرده و یا به‌صورت CSV از آن‌ها خروجی بگیرید. C-7000 را می‌توان ابزاری مناسب برای استفاده در شرکت‌های تولیدکننده منابع نوری، مراکز پزشکی، مراکز آموزشی، طراحی و ... دانست.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

تنظیمات

فهرست