نورسنج Sekonic LiteMaster Pro L-478D-U

  • تابع نورسنجی برای نور محیط و فلاش
  • تنظیمات سینمایی فریم‌ریت و زاویه شاتر
  • بازه EV از منفی ۲ تا ۲۲.۹ در ایزو ۱۰۰
  • نمایشگر لمسی ۲.۷ اینچی

Read moreShow less
توضیحات

بهره‌گیری از یک نمایشگر ۲.۷ اینچی رنگی لمسی، Sekonic LiteMaster Pro L-478D-U را به ابزاری کارآمد برای اندازه‌گیری نور محیط و نور فلاش بدل نموده است که دارای استفاده آسان و راحتی نیز می‌باشد. قابلیت اصلی این محصول را می‌توان توانایی کنترل کامل بر روی توان فلاش در استپ‌های ۰.۱ دانست.

بهره‌گیری از نمایشگر بزرگ لمسی و رنگی، این امکان را به کاربر می‌دهد تا کنترل سریعی بر روی تنظیمات مربوط به نور محیط و نور فلاش داشته باشد. با استفاده از این محصول می‌توانید به نورسنجی در گستره وسیعی بپردازید که از -2 تا 22.9EV را در ایزو 100 شامل می‌شود. علاوه بر این، دارای قابلیت‌های مناسبی برای استفاده در فیلم‌برداری سینمایی نیز هست که به همین منظور دو حالت Cine و HD Cine روی آن قرارگرفته است. این تنظیمات امکان دستیابی به انتخاب فریم‌ریت را از ۱ تا ۱۰۰ فریم بر ثانیه برای کاربر فراهم می‌کند و علاوه بر آن می‌توانید تنظیمات مربوط به زاویه شاتر را نیز از ۱ تا ۳۵۸ درجه انجام دهید.

عملکرد بسیار خوب دستگاه به کاربر این ضمانت را می‌دهد که بهترین ابزار را برای این کار در اختیار دارد. از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به قابلیت آنالیز فلاش اشاره نمود که به کاربر امکان این را می‌دهد که با استفاده از نور محیط و نور فلاش، بهترین ترکیب ممکن را در اختیار داشته باشد. همچنین Sekonic LiteMaster Pro L-478D-U قادر است تا فاکتور فیلتر را نیز در محاسبات خود دخیل کرده که این ویژگی بخصوص به عکاسان منظره کمک شایانی می‌نماید. زیرا در این نوع عکاسی معمولاً از فیلترهای ND استفاده می‌شود که استفاده از این فیلترها مستلزم تغییراتی در نوردهی دوربین می‌باشد. همچنین در کنار این محصول می‌توانید از یک منظره یاب با زاویه ۵ درصد نیز استفاده کنید که برای نوردهی نقطه‌ای کاربرد دارد. این منظره یاب همراه دستگاه ارائه نشده و می‌بایست آن را به‌صورت جداگانه تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

تنظیمات

فهرست