گیمبال Zhiyun Weebill S

  • 7روزمهلت تست سلامت واصالت
  • لرزشگیر سه محوره
  • قابلیت حمل یک دوربین DSLR فول سایز همراه لنز متصل
  • مانت اتصال مینی سه‌پایه
  • عمر باتری ۱۲ تا ۱۴ ساعته
  • وزن ۹۲۶ گرمی

Read moreShow less
نام تجاری:
محصولات مرتبط
توضیحات

Zhiyun-Tech WEEBILL-S LAB یک گیمبال ۳ محوره است که قابلیت نگهداری یک دوربین DSLR فولسایز را همراه با لنز متصل دارا خواهد بود. ویژگی بارز این محصول که آن را از گیمبال WEEBILL LAB متمایز ساخته تحمل وزن بالاتر آن است که امکان نصب دوربین و لنزهای سنگینتر را فراهم میکند. این محصول طراحی خاصی داشته و دارای کنترلرهایی بر روی خود است که در هنگام فیلمبرداری با دوربین به کمک شما خواهند آمد. در بخش پایینی و بالایی این دستگاه مانتهای اتصال مینی سهپایه دستگاه قرار دارند که با اتصال این سهپایه روی هرکدام از این مانتها میتوانید از آن بهعنوان دسته حمل نیز استفاده نمایید. بدین ترتیب WEEBILL-S LAB دارای قابلیتهای گوناگونی برای حمل و استفاده میباشد که دست کاربر را در هنگام فیلمبرداری باز میگذارد. همچنین امکان اجرای مانورهای بیشتری را برای کاربر فراهم خواهد کرد.

از ویژگیهای قابلتوجه این محصول قابلیت چرخش ۳۶۰ درجهای در راستای افقی و عمودی است که امکان خلق ویدئوهای خلاقانه زیادی را به شما میدهد. همچنین میتواند تا بهصورت ۳۶۰ درجه حول راستای لنز نیز بچرخد که با کمی خلاقیت میتوان از این ویژگی بهرههای فراوان برد. علاوه بر این، با استفاده از یک ماژول اختیاری، میتوانید تا ویدئوهایی با رزولوشن ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را بهصورت بیسیم انتقال دهید. این انتقال برای موبایل، تبلت و نمایشگرهای سازگار امکانپذیر خواهد بود.

از دیگر قابلیتهای این گیمبال قابلیت کنترل فوکوس از طریق دکمه چرخشیای که در کنار دستگاه تعبیه شده، میباشد(لیست دوربینهای سازگار با ببینید. از ویژگیهای مهم این محصول لوازم جانبی بسیار متنوع و کاربردیای است که میتوانید برای آن تهیه کنید. بهعنوانمثال میتوان به ماژول وای فای اشاره نمود. همچنین با استفاده از مانت اتصال موبایل، میتوانید گوشی هوشمند خود را روی گیمبال نصب کرده و با استفاده از اپلیکیشن مخصوص، اقدام به کنترل دستگاه و فیلمبرداری با آن بپردازید. در این حالت همچنین در صورت پشتیبانی دوربین و لنز از این قابلیتها، امکان کنترل فوکوس و زوم دوربین را نیز در اختیار خواهید داشت.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست