مانیتور Viltrox DC-50 5" On-Camera HDMI Monitor

  • اندازه ۵ اینچی
  • ورودی FulllHD
  • رزولوشن ۸۰۰x۴۸۰
  • یک ورودی HDMI و یک خروجی HDMI
  • همراه با هود آفتاب‌گیر و کابل HDMI
  • همراه با مانت کفشکی و ورودی USB

Read moreShow less
نام تجاری:
توضیحات

ویلتروکس DC-50 یک مانیتور رو دوربینی با قطر ۵ اینچ است که برای استفاده در کنار دوربین‌های دیجیتال در زمان فیلم‌برداری طراحی و تولید شده است. نمایشگر بزرگ در کنار وضوح و روشنایی بالا، موجب شده است تا این محصول مناسب برای استفاده در فضاهای بیرونی نیز باشد. این مانیتور دارای ورودی 1080p است و علاوه بر آن، می‌تواند تا فرمت‌های مختلف HD و SD را نیز از طریق ورودی HDMI تعبیه‌شده روی بدنه‌ای دریافت کرده و نمایش دهد. همچنین علاوه بر ورودی HDMI، دارای ورودی AV نیز می‌باشد. امکان خروجی گرفتن بصورت HDMI loop-through نیز برای این مانیتور وجود دارد.

رزولوشن ویلتروکس DC-50 برابر با ۴۸۰x۸۰۰ پیکسل است و پنل نمایشگر آن نیز از نوع LCD می‌باشد. این محصول می‌تواند به‌عنوان Live View دوربین مورداستفاده قرار گرفته و در فیلم‌برداری، کاربر را قادر سازد تا جزییات را با دقت بیشتری مشاهده کرده و راحت‌تر به کادربندی بپردازد. همچنین دارای ابزارهایی برای تنظیم دمای رنگی، تون، بزرگ‌نمایی پیکسل به پیکسل روشنایی و ... نیز می‌باشد. علاوه بر این می‌توانید تا صدا را نیز با استفاده از اسپیکر تعبیه‌شده روی محصول و یا خروجی ۳.۵ میلی‌متری هدفون آن، مانیتور و بررسی نمایید.

در بخش پشتی Viltrox DC-50 صفحه قرارگیری باتری‌های سری M قرار گرفته که می‌توانید برای تأمین انرژی محصول از آن بهره ببرید. توجه داشته باشید که باتری محصول را باید به‌صورت جداگانه تهیه نمایید و همراه آن ارائه نمی‌شود. همچنین می‌توانید آن را به‌صورت مستقیم به آداپتور AC نیز متصل کنید که این مورد نیز باید جداگانه خریداری شود.

برای آپدیت فرمول مانیتور نیز یک درگاه USB بر روی بدنه آن تعبیه شده است. از دیگر اقلام همراه محصول می‌توان به هود آفتاب‌گیر، آداپتور اتصال به کفشک دوربین و یک کابل HDMI A به HDMI C اشاره کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

تنظیمات

فهرست