رکوردرحرفه ای صداZoom H4n Pro 4-Channel Handy Recorder

  • طراحی زیبا
  • میکروفن استریو داخلی
  • دارای اسپیکر
  • ورودی‌های Dual XLR-1/4" Mic/Line/Instrument
  • ضبط صدای چهار کاناله

Read moreShow less
0 ﷼
ناموجود
نام تجاری:
محصولات مرتبط
توضیحات

کمپانی Zoom  یکی از معروف‌ترین شرکت‌های فعال درزمینهٔ ساخت رکوردرهای حرفه‌ای برای ضبط صدا است و محصولات این کمپانی دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و قابلیت‌هایی بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. رکوردر زوم H4n نیز از همین محصولات بوده که در ادامه به معرفی مشخصات و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت.

محصول فوق ابزاری ایدئال برای استفاده گیتاریست‌ها، بیسیست‌ها و خواننده‌هایی است که به دنبال ضبط صدا با کیفیت استودیویی اما با دستگاهی با کاربری آسان و قابل‌جابه‌جایی هستند. این محصول دارای میکروفن‌ داخلی با کیفیت بسیار بالا است، اما کمپانی Zoom به این امر بسنده نکرده و بر روی آن ورودی‌های Dual XLR-1/4" Mic/Line/Instrument را نیز قرار داده تا با استفاده از آن‌ها بتوانید صدا را ز منابع دیگری نیز با کیفیت بسیار بالا ضبط کنید.

همانند سایر محصولات سری H، رکوردر H4n را نیز می‌توانید بر روی دست نگاه داشته، آن را به پایه میکروفن و یا سه‌پایه متصل کرده و یا آن را به دوربین(با استفاده از تبدیلی که باید به‌صورت جداگانه تهیه شود) متصل نمایید. طراحی محصول زیبا بوده دارای بدنه‌ای با ساختار مستحکم و باکیفیت است. این ویژگی با توجه به نوع استفاده از این محصول که به‌صورت پرتابل است بسیار منطقی خواهد بود.

میکروفن‌های قرارگرفته روی این محصول از نوع X/Y هستند که قابلیت تنظیم در زوایای مختلف را دارند. زاویه ۹۰ درجه برای ضبط صدای استریو با گستره کم‌تر و زاویه ۱۲۰ درجه برای ضبط صدای وسیع‌تر از محیط. تنظیم این میکروفن‌ها بسیار آسان صورت گرفته و کافی  است آن‌ها را در موقعیت‌های از پیش تعیین‌شده قرار دهید.

با استفاده از پورت‌های موجود روی بدنه این محصول نیز می‌توانید تا دستگاه‌های مختلفی را به این محصول متصل کرده و صدا را به‌صورت ترکیبی از این منابع صوتی دریافت و ذخیره کنید. در بخش زیرین H4n دو پورت ورودی XLR-1/4” قرار گرفته که به‌صورت قفل شونده می‌باشند و می‌توانید فانتوم‌پاورهای ۲۴ یا ۴۸ ولت را به آن متصل کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
Zoom
دارای یکسال خدمات پس از فروش دوربینت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت فرمت ضبط به صورت mp3 و Wave دارای چهار پورت ورودی XLR/TRS امکان ضبط همزمان ۸ کانال جداگانه‌ی صوتی دارای قابلیت فانتوم پاور...
ناموجودتمام شد
SanDisk
5,180,000 ﷼
(1)
دارای ظرفیت ۶۴ گیگابایت استانداردهای Class 10، UHS-I، U3 و V30 مناسب برای فیلمبرداری 4K حداکثر سرعت خواندن اطلاعات ۱۷۰ مگابایت بر ثانیه حداکثر سرعت نوشتن اطلاعات ۹۰ مگابایت بر ثانیه حداقل سرعت نوشتن اطلاعات ۳۰...

تنظیمات

فهرست