رکوردر حرفه ای صدا Zoom H6 All Black

دارای یکسال گارانتی همگام سیستم

Read moreShow less
167,000,000 ﷼
آخرین موجودی
نام تجاری:
محصولات مرتبط
توضیحات

 رکوردر Zoom H6 All Black، کوچک و کارامد

 Zoom H6 All Black یک رکوردر دستی قابلحمل با روکش سیاه براق و یک کپسول میکروفون است. H6 All Black برای نوازندگان و گروههای موسیقی، سازندگان پادکست، صدابرداران، فیلمبرداران، و تولیدکنندگان محتوایی ایدهآل است که به دنبال یک رکوردر محکم و جمع و جور که در عین حال امکانات لازم را داشته باشد هستند. با کپسول میکروفون استریوی X/Y، شش ورودی کابل و میکروفون، و ضبط همزمان 6 ترک، Zoom H6 All Black کاربردی و به راحتی قابل ارتقا است.

مانند H4n Pro و H5، شما میتوانید  H6 All Black را در دست خود نگه دارید، آن را به یک پایه نگهدارنده یا روی سهپایه یا دوربین (جک نصب جداگانه به فروش میرسد) وصل کنید.

کلیدهای بزرگ و طراحی خوش دست تنظیم عملیات ضبط را آسانتر کرده و با صفحه  LCD2 اینچی پرنور میتوانید اطلاعات مهم دستگاه را در شب و روز به راحتی ببینید. 

هر یک از درگاههای ورودیZoom H6 All Black درجه شاخص کنترل مختص به خود را دارد که باعث میشود به انتخاب ترک یا درگاه پیش از انجام تنظیمات نیازی نداشته باشید. اگر صدا تولیدشده آنقدر بلند باشد که نیاز دریافت کمتر از سطح صفر پیدا کنید، می توانید از سوییچ موجود روی دستگاه برای تنظیم ورودی روی 20 دسیبل استفاده نمایید.

با میکروفون استریوی  X/Y رکوردر Zoom H6 All Black دیگر نیازی به میکروفون خارجی نیست، چرا که می توانید صداهای مختلف تا سقف 136 دسیبل را ضبط کنید. همچنین با تغییر زاویه میکروفونها در حالتهای 90 یا 120 درجه می توانید در هنگام ضبط افکت استریوی بسته و باز ایجاد نمایید.

میکروفون اصلی H6 را میتوانید با میکروفون های دیگر شرکت زوم برای رسیدن به شرایط دلخواهتان به راحتی جایگزین کنید.

دستگاه چهار ورودی XLR و یک مینی-جک استریو دارد که دریافت سیگنال با کیفیت و با حداقل نویز (120- دسیبل) از میکروفونها و متعلقات دیگر را تضمین می کند.

Zoom H6 All Black امکان ضبط از 6 کانال بصورت همزمان و تنظیمات مجزا با کیفیت 24 بیت/ 96 کیلوهرتز را دارد و می تواند همه شش ورودی را به یک ترک استریو تبدیل کند.

دستگاه قابلیت پذیرش کارت حافظه SD از 2 تا 128 گیگابایت را دارد. با کارت حافظه 2 گیگابایتی میتوانید بیش از 3 ساعت صدا با کیفیت 16 بیت/44.1 کیلوهرتز ضبط کنید. همچنین می توانید رکوردر را بوسیله USB2 مستقیما به دوربین یا سایر وسایل ضبط متصل نمایید. خروجیهای 3.5 میلیمتری برای اتصال همزمان به دوربین و هدفون نیز تعبیه شده است.

باتری قابل شارژ دستگاه امکان ضبط بیش از 20 ساعت با کپسول میکروفون و کیفیت 16 بیت/ 44 کیلوهرتز و 9 ساعت با میکروفن X/Y و هر چهار ورودی XLR با کیفیت 24 بیت/96 کیلوهرتز را می دهد. همچنین امکان شارژ دستگاه از طریق USB در حال استفاده از وضعیت استریو نیز وجود دارد.

مکانیزم های پردازش سیگنال با فیلتر کردن صدای باد، تنفس، و سایر صداهای اضافی ضبط با کیفیت و بدون نویز صدا را تضمین کرده و برای شما امکان بررسی نقطهبهنقطه و پلیبک را فراهم می کند.

قابلیتهای دیگر مثل ضبط صدا دو ثانیه پیش از فشار دکمه Record و ضبط همزمان نسخه بکآپ با شدت صدای ورودی 12 دسیبل پایینتر از میزان تنظیمشده نیز تعبیه شده تا شما اطمینان دهد که هیچ صدایی را از دست نخواهید داد.

همچنین می توانید به صورت مجزا برای دستگاه کنترل از راه دور تهیه کنید.

با خرید دستگاه همچنین لایسنس رایگان دانلود نرم افزار ساخت موزیک Steinberg Cubase LE را دریافت می کنید.

همین حالا Zoom H6 All Black را با کمترین قیمت از دوربینت سفارش دهید! 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست