DJI Phantom 4 Pro Version 2.0 Quadcopter

  • حسگر ۱ اینچی CMOS با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل
  • فیلم‌برداری 4K60 و عکاسی با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل
  • مجهز به گیمبال لرزشگیر
  • سیستم انتقال اطلاعات Ocusync

Read moreShow less
نام تجاری:
توضیحات

ورژن دوم پهپاد فانتوم ۴ پرو درواقع نسخه بهبودیافته نسل اول این پرنده است. رزولوشن استریم این پرنده بهبود پیدا کرده و قادر به ارسال تصاویر به کاربر کنترل‌کننده با کیفیت بالاتری است. همانند نسخه اولیه فانتوم ۴ پرو، این پرنده نیز از یک دوربین گیمبال بهره می‌برد که در قطع ۱ اینچی بوده و از نوع CMOS می‌باشد. این دوربین از رزولوشن ۲۰ مگاپیکسلی برخوردار است و پرنده را قادر ساخته تا با کیفیت 4K60 به فیلم‌برداری بپردازد. فیلم‌برداری این پرنده به لطف بهره‌گیری از یک گیمبال قدرتمند بسیار روان و باکیفیت است که به‌جز این هم از یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گیمبال‌های لرزشگیر انتظار نمی‌رود.

فانتوم ۴ پرو 2.0 در بخش عکاسی نیز مشخصات قابل‌توجهی داشته و می‌تواند تا با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسلی به عکاسی بپردازد. در زمان عکاسی نیز گیمبال پرنده فعال بوده و تصاویر شما با بالاترین وضوح  و کم‌ترین لرزش ثبت خواهند شد. این دوربین ۲۰ مگاپیکسلی می‌تواند تا با سرعت ۱۴ فریم بر ثانیه به‌صورت پیوسته به عکاسی نیز بپردازد. این امر بخصوص در زمان حرکت پرنده و عکاسی از سوژه‌های متحرک بسیار کاربردی خواهد بود.

Phantom 4 Pro 2.0 مجهز به سیسیم پروازی FlightAutonomy است. این سیستم با استفاده از سنسور دوگانه دید از پشت و همچنین سنسور اینفرارد می‌تواند تا در ۵ جهت محیط اطراف را آنالیز کرده و در ۴ جهت از برخورد پرنده با موانع جلوگیری کند. فانتوم ۴ پرو برای انتقال تصاویر به خلبان، از فناوری  OcuSync بهره می‌برد که قابلیت استریم ویدئو را با کیفیت بسیار بالایی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این پرنده و برتری آن نسبت به نسل قبلی، می‌توان به وزن سبک‌تر پرنده، DJI Goggles و قدرت ارتباطی بالای آن اشاره کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

تنظیمات

فهرست