(DJI Tello(2019

  • پهپاد هوشمند
  • عکاسی با رزولوشن ۵ مگاپیکسل
  • فیلم‌برداری HD
  • قابلیت پرواز و فرود روی دست

Read moreShow less
توضیحات

درون Tello محصولی مشترک از کمپانی Ryze Tech و DJI است و می‌توان آن را پهپادی تفریحی و آموزشی دانست. نسخه ۲۰۱۹ این پرنده دارای ابعاد بزرگ‌تری بوده و ساخت یکپارچه و بهتری دارد. در داخل این پرنده از پردازنده ساخت اینتل استفاده شده است که امکان اجرای مانورهای هیجان انگیزی را با استفاده از گوشی موبایل به کاربر می‌دهد. کنترل این پرنده با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی و رایگان آن از طریق گوشی موبایل امکان‌پذیر می‌باشد. باتری پرنده نیز در زمان شارژ کامل می‌تواند تا ۱۳ دقیقه انرژی موردنیاز برای پرواز آن را تأمین کند.

در بخش جلویی پهپاد Tello یک دوربین گیمبال قرارگرفته که قادر به فیلم‌برداری با کیفیت HD 720p می‌باشد. این دوربین همچنین قادر به عکاسی با رزولوشن ۵ مگاپیکسل  نیز هست. همکاری پردازنده و دوربین این پرنده، امکان عکاسی و فیلم‌برداری از زوایای مختلف و با فرم‌های جذابی را در اختیار آن قرار داده است. این پرنده برای پرواز از ۴ موتور بهره می‌برد و دور پره‌های آن گاردهای محافظ برای جلوگیری از برخوردهای ناخواسته قرار گرفته است.

مناسب برای شروع

پرواز و استفاده از این پرنده بسیار آسان است. همچنین قابلیت کنترل آن با استفاده از گوشی هوشمند کار با آن را برای تقریباً هرکسی ممکن ساخته است. همچنین این درون قابلیت کار با هدست‌های VR را نیز دارد که امکان پرواز به‌صورت FPV را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یکی دیگر از کاربردهای این پرنده استفاده برای مقاصد آموزشی و کد نویسی است. سیستم کدینگ تصویری این درون توسط دانشگاه MIT توسعه یافته تا کودکان و نوجوانان قادر به استفاده از آن برای یادگیری کدنویسی نیز باشند.

قابلیت‌های ایمنی

پرواز و لندینگ خودکار تنها با یک لمس

محافظ میزان باتری کم که در زمان پایین بودن میزان شارژ باتری به کاربر هشدار می‌دهد

محافظ سقوط برای جلوگیری از سقوط پرنده حتی هنگامی‌که ارتباط شما با پرنده قطع شود

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

تنظیمات

فهرست