DJI Smart Controller

  • سازگار با درون‌های سازگار با OcuSync 2.0
  • مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن Full HD
  • روشنایی بالا برای دید بهتر
  • سازگار با Mavic 2 Pro، Zoom و ...

Read moreShow less
نام تجاری:
توضیحات

کنترلر هوشمند DJI امکان هدایت پهپادهای Mavic 2 Pro، Zoom و هر پرنده دیگری که با سیستم OcuSync 2.0 سازگار است را در اختیار شما قرار می‌دهد. استفاده از Smart Controller کمپانی DJI توانایی شما را در کنترل و استفاده از پرنده‌تان بهبود داده و استفاده از پهپاد را آسان می‌کند. این کنترلر دارای یک نمایشگر LCD با قطر ۵.۵ اینچ است که از رزولوشن Full HD برخوردار است. بنابراین می‌توانید تصاویر دریافتی در درون را با کیفیت بسیار بالایی مشاهده کرده و کنترل نمایید. ازآنجایی‌که در مواقع بسیاری از پرنده در محیط‌های باز با نور زیاد استفاده می‌شود، این کنترلر دارای روشنایی بالایی است تا حتی در صورت تابش مستقیم نور خورشید به آن نیز بتوانید به‌خوبی اطلاعات به نمایش درآمده در نمایشگر دستگاه را مشاهده کنید.

بهره‌گیری از تکنولوژی ارتباطی OcuSync 2.0، موجب شده تا تصاویر ارسالی از پرنده با وضوح و کیفیت بالایی به نمایش درآیند. این دستگاه قادر است تا شعاع ۵ مایلی تصاویر را با کیفیت HD از پرنده شما دریافت کند که این امر به لطف سوئیچ خودکار فرکانس کاری دستگاه بین ۲.۴ و ۵.۸ گیگاهرتز صورت می‌گیرد. کنترلر هوشمند DJI با SkyTalk و DJI Go Share سازگار است تا بتوانید تصاویر ضبط‌شده را در کم‌ترین زمان و به راحت‌ترین روش به اشتراک بگذارید. سیستم‌عامل مورداستفاده در این محصول اندروید سفارشی‌سازی شده است که آن را از اتصال به موبایل‌های هوشمند بی‌نیاز کرده و می‌توانید بدون نیاز به گوشی موبایل از آن استفاده کنید.

کنترلر هوشمند DJI دارای یک میکروفن داخلی، اسپیکر . همچنین یک درگاه HDMI‌ است. با استفاده از درگاه HDMI موجود روی این کنترلر، می‌توانید آن را به نمایشگر خارجی متصل کرده و با کیفیت 4K و فریم ریت ۶۰ از آن خروجی بگیرید. این امکان در دو کدک H.264 و H.265 در اختیار شما خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

تنظیمات

فهرست