میکروفون رود RODE Wireless PRO 2-Person Clip-On Wireless Microphone System/Recorder with Lavaliers

2سال ضمانت همگام سیستم

برای تلفن همراه و دوربین و رایانه

دو میکروفون بی سیم ویک گیرنده 

دارای دوعدد میکروفون سیم دار

Read moreShow less
230,000,000 ﷼
نام تجاری:
محصولات مرتبط
توضیحات

.

میکروفون رود وایرلس پرو RODE Wireless PRO  به صورت پیشرفته با ویژگی های بیشتری تولید شده است. عمموا افرادی که مسئول اجرا در یک محیط بسیار بزرگ هستند می توانند از این مدل میکروفون به خوبی استفاده کنند. امکان نصب آن به لباس، باعث شده کاربر بدون دردسر ناشی از حمل میکروفون به هر قسمتی از صحنه که بخواهد منتقل شده و به اجرای برنامه در نقاط تعیین شده بپردازد. اسقبال فراوان از این میکروفن باعث شهرت و محبوبت آن بین تولید کنندگان محتوا گردیده است. در ادامه مقاله به بررسی ویژگی ها و قابلیت های این نوع میکروفون خواهیم پرداخت تا به شما اطلاعات بیشتری درباره این محصول ارایه دهیم.

معرفی میکروفون RODE Wireless PRO 

میکروفون رود وایرلس پرو RODE Wireless PRO  میکروفنی بیسیمی بوده که امکان ضبط صدا به صورت دقیق و شفاف را دارد. کلید رکورد موجود بر روی این مدل از میکروفون، باعث شده بتوان در همان لحظه صدا را ضبط و ذخیره کرد. به علاوه می توان صدای ذخیره شده در میکروفون رود را در دستگاهی دیگر به پخش گذاشت. این میکروفون دارای باتری بوده که با شارژ موجود در آن می توان مدت های طولانی با آن کار کرد. برای تنظیمات میکروفون رود می توانید از صفحه نمایش آن استفاده کنید. این میکروفین در برگیرنده یک صفحه ال سی بوده که تمام گزینه های مربوط به تنظیمات بر روی آن قابل مشاهده هستند. میکروفون مذکور برای این که بتواند به انتقال صدا بپردازد، به فرکانسی معادل 2.4 گیگاهرتز نیاز دارد. باید به عنوان این موضوع پرداخت، دلیل این که میکروفون رود توانایی بالایی در پردازش صدا و انتقال آن به مسیرهای طولانی را دارد این است که از فرکانس UHF استفاده می کند.

ویژگی های میکروفون رود وایرلس پرو

ویژگی هایی که میکروفون رود وایرلس پرو RODE Wireless PRO  دارد باعث شده بین دیگر محصولات مشابه متمایز گردد. در زیر به بررسی این خصوصیات خواهیم پرداخت:

کیفیت صدا

کیفت صدای منتشر شده از این میکروفون بسیار بالا است. علاوه بر این هنگام استفاده از آن نباید نگران قطع و وصل شدن صدا باشید. همانطور که می دانید داشتن نویز مشکل بسیاری از میکروفون هاست. نویز هایی که گاهی به صورت خش خش های مکرر، میزان وضوح بودن صدا را کاهش می دهند. این مدل از میکروفون رود بدون نویز بوده و این ویژگی تاثیر بالایی بر روی کیفیت صدا آن دارد.

.

قابلیت ذخیره کردن مجزا

گزینه موجود بر روی میکروفون میکروفون رود وایرلس پرو RODE Wireless PRO ، قابلیت ذخیره کردن صدا از یک پخش زنده را دارد.

.

فراهم کردن امکان گفت گو بین دو نفر

داشتن قابلیت بیسیم و اتصال به شبکه وایرلس میکروفون رود باعث شده دو نفر با یک فاصله دور از یکدیگر بتوانند با هم به گفت گو بپردازند.

.

اتصال راحت

نصب و وصل کردن میکروفون رود وایرلس پرو RODE Wireless PRO  به راحتی انجام می شود و کاربران بدون کمک گرفتن از یک متخصص و فرد آشنا به این وسیله، خود می توانند آن را متصل نمایند. محل اتصال نیز می تواند لباس کارابران باشد. علاوه بر این، بانوان چادری نیز بدون هیچ مشکلی می توانند میکروفون را به قسمتی از چادر خود متصل کرده بدون این که نگران افتادن میکروفون باشند.

.

حساسیت

میکروفون رود وایرلس پرو RODE Wireless PRO  با داشتن واحد های دی سی بل و میلی وات حساسیت قابل توجهی برخوردار است. این حسایت به گونه ای هست که توانایی تشخیص مقدار صدا توسط این میکرروفن، فراهم است.

.

دامنه فرکانس بالا

صدا در هر فرکانسی که باشد از طریق میکروفون رود وایرلس پرو RODE Wireless PRO  قابل دریافت می باشد. به همین دلیل میکروفون رود می تواند صدا را در فرکانس های مختلف ضبط نماید.

.

کاربرد گسترده

اگر تهیه کننده یک برنامه تلویزیونی هستید می توانید از میکروفون رود وایرلس پرو RODE Wireless PRO برای مجریان، خریداری نمایید. البته کاربرد آن صرفا بر روی صحنه های تلویزیونی خلاصه نمی شود. بلکه افرادی که در محیط های اجتماعی فعال هستند نیز برای تولید محتوا می توانند به عنوان ابزاری کارآمد به آن نگاه کنند؛ زیرا این برند از میکروفون، می تواند در تولید پادکست، کمک بزرگی به تولید کننده محتوا انجام دهد. البته در سیمنارهای آموزشی یا معرفی محصول نیز کاربرد منحصر به فردی دارد. علاوه بر این، تولید محتواهای ویدویی برای سازندگان دیجیتال، با کمک از میکروفون رود می تواند راحت تر صورت گیرد.

.

همانگی صدا و تصویر

در امیکروفون رود وایرلس پرو RODE Wireless PRO  آیتمی وجود دارد که به راحتی بین تصاویر و صداهای ذخیره شده هماهنگی ایجاد می کند. این ویژگی باعث می شود فرآیند ویرایش ویدئو سریعتر صورت بگیرد.

.

خرید و قیمت  میکروفون رود وایرلس پرو

فروشگاه دوربینت یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری در ایران است. این فروشگاه محصولات متنوعی از برندهای معتبر را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. میکروفون رود وایرلس پرو RODE Wireless PRO  نیز یکی از محصولاتی است که در فروشگاه دوربینت به فروش می‌رسد. میکروفون رود وایرلس پرو یک میکروفون بی‌سیم دو کاناله است که برای ضبط صدا در فیلم‌برداری و عکاسی استفاده می‌شود.در مجموع، میکروفون رود وایرلس پرو یک میکروفون بی‌سیم با کیفیت بالا است که برای ضبط صدا در فیلم‌برداری و عکاسی بسیار مناسب است. قیمت میکروفون رود وایرلس پرو در فروشگاه دوربینت نیز مناسب است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
Upload images:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط

تنظیمات

فهرست